
A Rotaxnál kifejlesztett, a BMW és Husqvarna által is használt, de most már Ázsiában gyártott G650GS végre egy igazi, száz százalékban Kínában készülő motorban is bemutatkozott: a blokkot bérmunkában gyártó Loncin a saját utcai modelljét is megtervezte az osztrák eredetű egyhengeres köré. Hídváz, szép kerekek, fejreállított villa és dupla, 280-as féktárcsa; ezzel a felszereléssel és dizájnnal akár kontinesünkön is labdába rúghatna.
A CR9 47 lóerős, de európai ára nincs: a BMW-vel kötött szerződés értelmében mifelénk nem forgalmazzák a modern, a szemnek is kellemes gépet. Mike Shen ügyvezető igazgató elmondta, a G egyhengereséből már több mint 35 ezer darabot küldtek a BMW-nek – a minőségre eddig sem volt panasz, talán a Loncin roadstere is használható lesz a nagyobb motorra vágyó, egyre erősödő kínai réteg számára.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.