Indiant Indiából?

2012.07.25. 14:02

A BMW, a Harley és a Triumph után egy újabb motorgyártó, a Polaris is India felé terjeszkedik. Az amerikai vállalat az Royal Enfield gyártójaként megismert Eicher Motors partnereként törhet be a világ második legnagyobb motorkerékpár-piacára. A Suzuki, a Honda és a Piaggio példája mutatja, hogy ez járható út a neves márkák számára, hiszen ők már több mint 25 éve sikeresek Indiában is.

A hószánokkal elhíresült Polaris előbb a Victory cruiserekkel jelent meg a motoros piacon, majd az Indianba vásárolták be magukat. Tavaly év végén az elektromos motorkerékpárokat gyártó Brammóba is beruháztak, legújabb lépésükkel pedig Indiában szerezhetnek újabb vásárlókat.

A Polaris a magas vámokat megkerülve azt is megteheti, hogy előre elkészített alkatrészcsomagokat szállít Indiába, az összeszerelést pedig már a helyi partnerük végzi. Ennek köszönhetően olcsóbban kínálhatják a Victory, Brammo és Indian motorokat; arról még nem esett szó, hogy quadokat is szállítanak-e majd Dél-Ázsiába.

Az együttműködéssel az Eicher is sokat nyerhet, követve a Hero és a Bajaj útját: egyrészt új technológiákhoz férhetnek hozzá, egy nevesebb gyártó tapasztalatait használhatják fel, másrészt jelentősen bővíthetik vásárlói körüket - az Indiannal akár a tehetősebb rétegeket is megcélozhatják majd.

Az oldalról ajánljuk

MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
  • Hírek

MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve

Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.

tegnap, 09:22
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
  • Hírek

Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto

A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.

április 23., 13:29
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
  • Hírek

Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM

Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.

tegnap, 14:40