A BMW, a Harley és a Triumph után egy újabb motorgyártó, a Polaris is India felé terjeszkedik. Az amerikai vállalat az Royal Enfield gyártójaként megismert Eicher Motors partnereként törhet be a világ második legnagyobb motorkerékpár-piacára. A Suzuki, a Honda és a Piaggio példája mutatja, hogy ez járható út a neves márkák számára, hiszen ők már több mint 25 éve sikeresek Indiában is.

A hószánokkal elhíresült Polaris előbb a Victory cruiserekkel jelent meg a motoros piacon, majd az Indianba vásárolták be magukat. Tavaly év végén az elektromos motorkerékpárokat gyártó Brammóba is beruháztak, legújabb lépésükkel pedig Indiában szerezhetnek újabb vásárlókat.
A Polaris a magas vámokat megkerülve azt is megteheti, hogy előre elkészített alkatrészcsomagokat szállít Indiába, az összeszerelést pedig már a helyi partnerük végzi. Ennek köszönhetően olcsóbban kínálhatják a Victory, Brammo és Indian motorokat; arról még nem esett szó, hogy quadokat is szállítanak-e majd Dél-Ázsiába.
Az együttműködéssel az Eicher is sokat nyerhet, követve a Hero és a Bajaj útját: egyrészt új technológiákhoz férhetnek hozzá, egy nevesebb gyártó tapasztalatait használhatják fel, másrészt jelentősen bővíthetik vásárlói körüket - az Indiannal akár a tehetősebb rétegeket is megcélozhatják majd.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.