A Harley-Davidson két csemegével köszönti a lassan megérkező motoros szezont. Mindkettő a múltat idézi (naná, mi mást), igaz, a két gép kinézete között évtizedek vannak.
A Softail Slim hibátlan cirkáló, elég ránézni a kormányra, máris a háború után korszak V2-esei ugranak be. A váz és a 103 köbhüvelykes, vagyis 1688 köbcentis motor ismerős, ugyanezt már láttuk a többi aktuális gépen. Rendkívül szimpatikus a mértéktartóan keskeny, 3,50x16 méretű gumiabroncs – nem csak a motorozás lesz jobb, hanem a gumicsere is olcsóbbá válik ezen a modellen.
A króm, a matt és a fényes felületek kombinációja ízléses, ehhez nagyon értenek az amerikaiak. A letisztult külső a régi stílusban hívő motorosok kedvence lehet – a hazai ár egyelőre ismeretlen.
A másik friss gép 1200-as, a Sportster család tagja. Típusneve 72: ez nem a hengerűrtartalom köbhüvelykben kifejezve, hanem utalás a legendás Route 72-re, amely Los Angeles keleti részén indul. A flake fényezés, a meggyes cukorkák árnyalatára hasonlító szín, a magas kormány és a vékony, 90-es szélességű és 21 hüvelyk átmérőjű első kerék simán hozzá a régi kaliforniai stílust.
A léghűtéses V2-es 96 Nm-es nyomatéka biztos, hogy bőven elég a dinamikus motorozáshoz. Ismerve a Sportsterek karakterét, bízhatunk benne, hogy már alacsony fordulattól jól reagál a gázra az ESPFI rendszerű befecskendezővel felszerelt motor.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.