Olcsóbb lett az MV Agusta: lehagytak egy betűt, cserébe levontak az árcédulából majdnem másfél millió forintot. Az 1090RR gazdaságosabb testvére az 1090R: a dizájn ugyanaz, de néhány egyszerűbb megoldás várja a motorosokat – nincs nagy különbség, így nem tűnik rossz választásnak a 144 lóerős négyhengeres.
Az eddigi Brembo Monobloc fékek helyett kevésbé versenytechnikájú, de így is kiváló Brembo radiális nyergeket szereltek az ötven milliméter szárvastagságú Marzocchi USD villák végére. A hátsó rugós tagot a Sachs szállítja. Hogy a lóerők hatására ne léphessen fel veszélyhelyzet, nyolcfokozatú kipörgésgátlót-rendszert kapott a meztelen motor.
Az utassal motorozók örülhetnek: az új, egybefüggő nyereg nagyobb kényelmet ígér elől s hátul egyaránt. A gyáriak szerint az 1090R ideális lehet azoknak a motorosoknak, akik értékelik a legendás MV Agusta hagyományait, de nem engednének az utcai motorozásból. A gép háromféle festéssel kapható: piros, fekete és fehér szín választható. A hazai ár ismeretlen, az Unióban 13990 eurós, vagyis 4,1 milliós áron indul meg a kereskedelem.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.