Az amerikai Christini eddig csupán átalakítókészleteket kínált terepmotorokhoz, de terveik szerint már idén megjelennek saját márkanévvel felcímkézett gépeik; természetesen eddigi profiljukhoz híven ezek is kétkerékhajtásúak lesznek.
Két modellel mutatkoznak be: a kisebbik kétütemű, blokkját a Gas Gas-tól vásároljak az amerikaiak, míg a nagyobbik négyütemű 450-est a Honda szállítja. A cég közleménye szerint a japán motorral szerelt Christini lesz az olcsóbb. Ára 6896 dollár, vagyis 1,370 millió forint, míg a spanyol szívvel szerelt terepmotor 8995 dollár, vagyis 1,787 millió forintba kerül majd az amerikai piacon.
Az első kerék hajtását mechanikusan oldották meg – a rendszer nem hasonlít a Yamaha rövid életű 2-Trac-jéhez. Steve Christini cégtulajdonos elmondta: „Összkerékhajtásunk versenykörülmények között tesztelt, rendkívül tartós konstrukció. Büszkék vagyunk rá, hogy nem csak alkatrészpiacon, hanem a motorgyártók között is bemutatkozhatunk.”
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.