A Tokyo Motor Show-n mutatják be a Suzuki Gladius kisebbik változatát, a kéthengeres négyszázast. Európában egyelőre csak a 650-es blokkal forgalmazott változat elérhető. A negyed literrel kisebb hengerűrtartalmú motor a nagytestvérrel megegyező vázat és műanyagelemek kapott.
A könnyű gép lassítását blokkolásgátló teszi biztonságossá. A 400-as verzió a japán előírások miatt született, a szigetországban rendkívül népszerű a nálunk méltánytalanul hanyagolt köbcenti-kategória.
A magyarországi importról egyelőre nincs szó, de biztos, hogy a fordulékony motor népszerű lenne a kezdők és a városi motorosok között.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.