A Milánóban bemutatásra kerülő 2010-es BMW R1200GS új hengerfejet kap, állítják a terjengő iparági pletykák. A németországi Spandauban tevékenykedő mérnökök közös nevezőre hozták a HP2 blokkot a konzervatívnak számító túraenduróval – a csúcs-bokszerhez kifejlesztett technika beköltözik a hétköznapi kiadásba.
A BMW ragaszkodik a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez, GS endurójuk biztos, hogy teljesíti majd az EURO4 normákat.A hengerfej átdolgozásánál szem előtt tartották a kedvező fogyasztást: eddig sem voltak nagy étvágyúak bokszereik, de ez után még kevesebb üzemanyaggal beérik majd.Arról, hogy az utcai modellek részesülnek-e a fejlesztésből, még nem tisztázott – logikus lépés lenne, hisz a motorblokkok között leginkább csak hangolásbeli különbségek vannak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.