Mégsem lesz kétkerék-meghajtású a holland Track T-800CDI dízel-motorkerékpár. A 2x2 hajtáskép már sok lett volna az extravaganciából – éppen elég a Smartból származó 800 köbcentis, 45 lóerős dízelblokk és a CVT váltó.
A gyorsulás négy másodperc százra, a végsebesség 175 km/h – a kevéske lóerőért kárpótol a 130 Nm nyomaték, ami 1800 és 4500 fordulat/perc között áll rendelkezésre. Az igazán jó hír a fogyasztás: Az E.V.A. Track 90-es tempónál mindössze 2,1 liter gázolajat kér.
Erik Vegt konstruktőr kijelentése alapján a szervizintervallum gyanúsan hosszú, 50 ezer kilométerenként kell átvizsgáltatni és a kötelező karbantartást megejteni rajta – miközben a motor élettartama előreláthatólag félmillió kilométer. A blokk eredetét nézve ezt az információt könnyű kétséggel fogadni, de az év végén már Hollandiában megvásárolható lesz a T-800CDI dízelmeghajtású túraenduró: már csak évtizedeket kell várni, hogy az első igazán hosszú tartós teszt megadja a választ.
Kedves olvasóink, önök szerint szükség van dízel-motorkerékpárra?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.