A KTM nem várt tervről rántotta le a leplet, Mattighofenben egy elektromos endurón dolgoznak. A Zero Emission Bike fedőnevű gép még kísérleti fázisban van, nagyjából két év múlva lesz szériaérett, az elképzelések szerint az ára nem haladja majd meg a hagyományos robbanómotoros KTM-ekét.
A kerékre átvihető teljesítmény megegyezik majd egy közepes erősségű benzinesével. A kísérleti fázisban egy 7 KW erősségű villanymotor került a vázba, a tervek szerint az nem csak offroad felhasználásra lesz elég, hanem ragaszkodva a KTM enduróinál bevált szokásához, utcára is.
Jelenleg nagyjából hatvan perc aktív terepezést bír egy töltéssel, és ugyanennyi időt kér, hogy az akkumulátorok feltöltődjenek. A klasszikus robbanómotorok híveinek nem kell aggódni, természetesen a jófajta durrogós és benzin illatú modellek is megmaradnak.
A fő profilnak tekinthető hagyományos blokkok ellenére az osztrák gyárnak fontos, hogy környezettudatos, a jövőnkért felelősséget vállaló motorokat készítsenek – de mi történik majd, ha nem hallanak meg bennünket az elbambult őzikék?
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.