

A jelenleg 200 millióra rúgó tartozás két részből áll: 130 millió euró banki és 70 millió beszállítói hitelt nyújtottak eddig a cégnek. A Harley Davidson a hitelek 35 százalékát írná le, és a cég 85 százalékát vásárolná meg. A tranzakción túl felmerül a kérdés, hogy a technikai tudás, amelyet az olasz sportmotor-gyártó az évtizedek alatt felhalmozott, miért és milyen formában érdekli a jelenleg prémium utcai motorkerékpárokat gyártó amerikai óriást?

A szakértői körökben azonnal szárnyra kaptak a pletykák, amelyek egy komolyabb sportvonal kialakításáról szólnak. A Harley által 49 százalékban birtokolt Buell jelenleg az osztrák Rotaxtól vásárolja a kéthengeres sportblokkját, ami ha másban nem, de elrendezésében egyezik az amerikaiak koncepciójával. Az MV Agusta soros motorjairól híres, ez nem tekinthető szokványosnak Milwaukeeban. Hogy a know-how a HD-nak vagy a Buellnek válna hasznára, nem ismert, de előfordulhat, hogy nem ötvözné a technikákat a tervezett vásárlás.

Hogy általános befektetés vagy egy eddig ismeretlen terv vezérli a Harley Davidsont, nem tudhatjuk. Ideális lenne, ha az MV Agusta mint márkanév fennmaradna, az európai prémium sportmotorok egyik legnevesebbje nélkül szegényebb lenne a motoros társadalom.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
tegnap, 11:36
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
5 órája
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
április 5., 11:21