Júniusban mutattuk be a Velvet olvasóinak Magyar Eszter sminkmestert, a hazai publikációk közül először. Őt a makeupbrutalism című Instagramról lehet ismerni, azt mondja, az övé a világ leggyűlöltebb szépséginstája, mivel direkt rossz sminkeket csinál, és ez valamiért rengeteg embert felháborít. De közben a rajongói száma szintén exponenciálisan nő, és az interjú óta eltelt fél évben rátalált Magyar Eszterre az egyik leghíresebb olasz divatház, a Gucci is.

Magyar Eszter a Gucci Beauty új kampányában vett részt, interjú található vele a Gucci holnapján és sminkjei megjelennek az olasz divatház hirdetéseiben, például az alábbi képpel.

Magyar Eszter így fogalmazza meg a Guccinak adott interjújában, hogy mi az, amit ő csinál:

Konceptualizmus, smink, fotózás, képzőművészet és aktivizmus egy fura keveréke, amitől az emberek feszengeni kezdenek. Az a dologban az érdekes, hogy ahogy a dolog változik, mindig vannak új célok és célkitűzések a horizonton. Mostanság ezek a művészi szabadság védelme az online térben, az ismeretterjesztés, illetve az álmom: hogy a makeupbrutalism áttérhessen az offline térbe is egy kiállítás és egy könyv formájában.

A Gucci egyéb kampányaiban mostanában Magyar Eszter mellett olyan hírességekkel hirdet, mint Billie Eilish (alább) vagy Harry Styles (itt).

Hozzászólna? Írjon nekünk Facebookon!
Magyar Eszter szenvedélyesen gyűlölt sminkjeivel reklámoz a Gucci

A #makeupbrutalism Instával rengeteg rajongót és gyűlölőt szerző magyar sminkmester munkáit most az olasz divatház teszi még híresebbé.

240 · Dec 02, 2020 09:25pm Tovább a kommentekhez
Facebook Comments