Kylie Bisuttiról egyszer már megemlékeztünk annak apropóján, hogy visszavonult a bikini-és bugyinépszerűsítésből, konkrétan a Victoria's Secrettel szakított, mert hívő, ráadásul férjes asszony, úgyhogy a teste csak urára tartozik. (Erről aztán könyvet is írt, amelyben meglepettségét tolmácsolta azügyben, hogy egy bugyis cégnél az embernek mutogatnia kell magát, őrület.)

Most viszont a Vogue azt írja, hogy saját ruhamárkát dobott piacra, amely csinos, de mértékletes felsőket, nadrágokat, zakókat és kiegészítőket forgalmaz. Az egyes darabokon bibliai idézetek olvashatók, illetve olyan feliratok, mint a hűség és az önmegtartóztatás. A márka a Gi névre hallgat, ami a God Inspired (Isten ihlette) rövidítése. Egy farmert 100 dollárért ad, ami 22 ezer forint, úgyhogy ezúton is sok sikert kívánunk az értékesítéshez, az önmérséklet jegyében. (Képeket itt nézegethet a termékekről.)

Persze Bisuttinak megvan a magyarázata, miért írogatja ezeket a dolgokat ruhákra: hát hogy könnyebb legyen terjeszteni Isten igéjét. „Volt, hogy meg akartad osztani Isten szavát egy barátoddal, osztálytársaddal, munkatársaddal, vagy egy idegennel, de aztán lebeszélted magad erről valamiért? A Biblia azt mondja, ne féljünk embertársainktól, de sokan még mindig félünk az elutasítástól, ezért nem merjük mmegosztani a hitünket. Itt, a Gi-nél szeretnénk mindenkinek megkönnyíteni, hogy világgá kürtölje a hitét, és mindenhol terjessze Isten szavát."

A hölgynek amúgy van üzleti érzéke: keresztény farmerként árul egy piros nadrágot, combtőnél szívecskével.  Mostanában amúgy így néz ki.