A világ egyik legjobb limuzinja, ehhez kétség sem fér. Szebb lett, könnyebb és gazdaságosabb, nehéz lenne nem szeretni. De belekötni attól még lehet.
Szürke, esős délután volt, amikor Balatonalmádiban a 2011-es Audi A6 hazai bemutatóján átvettük a tesztautót. Az eső csöndben szemerkélt, a szél is fújt egy kicsit, szóval nem indult valami jól a program, ráadásul fekete tesztautót kaptunk, amit nem igazán kellemes feladat fotózni.
Szerencsére a nemzetközi bemutatót megjárt Csikós cikke után azért nagyjából sejtettük, mire számíthatunk, ezért aztán nem szomorkodtunk az időjárással, inkább beültünk gyorsan a négykerekes, 245 lovas, 500 Nm csúcsnyomatékú, V6-os dízelbe és megindultunk Füred felé.
Ami az új A6-ost illeti, se vége, se hossza a műszaki újításoknak, de mivel Zsolti már kivesézte, inkább nem mennék bele a témába. Ha valaki elmulasztotta volna, kattintson a linkre és olvassa el, mi változott. Amit mindenképpen kiemelnék a végeláthatatlan sorból, az a súlycsökkentés, melynek köszönhetően gazdaságosabbak, így természetesen környezetbarátabbak is lettek az autók, valamint a Bluetooth, aminek a segítségével a kocsi nem csak a hagyományos telefonokkal, de az iPhone-nal is képes kommunikálni.
Az új A6 kikezdhetetlen. Nem arról fogok írni, mi az, amiben jó, hiszen mindenben az, hanem arról, mi az, amiben megdöbbentően jó. Nagyon tetszett a kocsi belvilága. Rendkívül jó minőségű a bőrkárpit, mely a fenekünk alatt sokkal, de sokkal vastagabb, mint a kevesebb terhelésnek kitett részeken, elképesztően jól néz ki a nem térhatású, hanem valóban térbeli műszeregység, ami nem mellesleg funkcionalitásában is tökéletes, a fabetétek pedig egészen biztosan benne vannak az első háromban az örök ranglistán.
A Bang & Olufsen hifi dizájnos hangfalai szintén csodaszépek, de ha egy kicsit szőrözni akarok, itt tudok, ugyanis akárhogy állítottam is be, egy picit mindig zörgött, vagyis egy cseppet mindig túl sok volt a magas hangokból, ha végre élt a zene. Persze autóban tökéletes hangzást ne is nagyon várjunk, ez nehéz műfaj, szóval inkább felejtsük is el az egészet; nyilván jobban szólt a rendszer sokkal, mint az átlagos autóhifik.
Döbbenetesen sok a hely a kocsiban. Annyira jól el lehet férni széltében-hosszában, elöl és hátul egyaránt, hogy az ember fel nem foghatja, minek vásárol valaki A8-ast, amikor ebben is keresztbe tett lábbal lehet terpeszkedni a hátsó ülésen, és a csomagtartóba is befér vagy négy jól megtermett hulla.

Az oldalról ajánljuk
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Hírek
F1 kibeszélő: Piastri egyre jobb, Norris egyre rosszabb, válság a Red Bullnál
Még ha Oscar Piastri győzelme nem is forgott veszélyben, bőséggel akadt érdekes és izgalmas történés a legutóbbi Forma 1-es nagydíjon.
- Hírek
44 ezer Audit hívnak vissza, a fél modellpaletta érintett
A probléma digitális műszeregységgel kapcsolatos.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
