Izgatottan vettem át az alapáron is 11 milliós tesztautót. A 204 lovas változat a csúcsdízel, érthető, hogy a lécet nagyon magasra helyeztem. Olvasson, hogy megtudja, leesett, vagy csak rezgett.
Egyre több a furcsa szerzet a BMW háza táján, mintha véletlenszám-generátorba táplálták volna a tulajdonságokat, melyeket fontosnak tartanak egy autó megépítésekor, a gép pedig kénye-kedve szerint köpködte volna ki a különböző megoldásokat. Sportos terepkupénak látszó óriás hatchback, mondta a masina, és elkészült az X6-os. Kupénak tetsző, de ötajtós sportkombi, jött a következő direktíva, így született meg az Ötös GT.
Mikor a rövidke kompakt kombi felirat jelent meg a képernyőn, Klaus és Holger izzadni kezdtek. Arra gondoltak, hogy: hiszen már van kompakt kombink, meg hogy: el fogjuk veszíteni az állásunkat! Aznap mindenki késő estig bent maradt, elhatározták, nem engedik haza a népet, míg meg nem születik a megoldás a problémára, mely első ránézésre bizony ugyancsak emlékeztetett a fából vaskarika misztériumára.
Emeljük meg a hasát, mondta végre valaki úgy fél tíz körül. Klaus fellélegzett: ez az, nyertünk! Reggel óta először érezte, hogy valamelyest lazul a nyakán a hurok, újra érezte a testét, hogy ember, hogy van gyomra, és már pont arra gondolt, enni kéne valamit, hogy megszűnjön a mostanra elviselhetetlenné váló gyomorégés – tizenakárhány kávé mellékhatása –, mikor Holger azt mondta: ácsi! És mi lesz a neve?
Rajtunk az Easytrack szeme
Az Easytrack nyomkövetőről megjelent cikkünk óta továbbfejlesztett Easytrack webes felületén a Google Maps térképe jelenik meg, de a műholdképen is nézegethetjük, hogy merre jártunk a tesztautókkal. A szerkesztőségben két nyomkövető van teszten, közöttük a jobb oldali hasábon lehet váltani. A naptárban kalandozva lehet letölteni az adott napra vonatkozó naplófájlt.

Az oldal alján lévő időegyenesen visszajátszható az egész út, vagy annak egy szakasza, a megfelelő időközbe húzva a csúszkákat. Ilyenkor a felső sávban látszanak a legfontosabb menetadatok, a lejátszás sebessége pedig gyorsítható. Érdemes megnézni a sebesség grafikont is, ezt a bal oldali EKG-jellegű ikonra kattintva lehet megtenni.
Derült égből villámcsapásként sújtottak le e nehéz szavak. Mindenki pontosan értette, miről van szó: a koncepció jó, de az X3-as név már foglalt. Újra kezdetét vette a téboly. Éjfél is elmúlt, az irodaházban teljes volt a csend, már a takarítók is hazamentek, mikor a legfelső emeleten, az egyetlen lámpák világította teremben az egyik vörös szemű, holtfáradt mérnök fejében megszületett a megfejtés: nevezzük X1-esnek, olyan még nincs, és az Egyest egyébként is szeretik a népek!
Nem untatom tovább az olvasót a részletekkel, elég hozzá, hogy óriási buli kerekedett, a hős irodisták közül aznap senki sem aludt. Az önfeledt pezsgőzés másnapján aztán továbbküldték az ötletet a managementnek, ott rábólintottak, és megkezdődött a magasított kompakt kombi, az ikszegyes gyártása.
A végeredmény szép lett, még szebb is, mint gondolták. Elölről sportos, határozott, hátulról monumentális, tekintélyt parancsoló. Megtalálja benne a számítását, aki a dinamikus autókat szereti, de látszik rajta, hogy jó tágas és pakolni is lehet bele, ordít róla, hogy családi autóként is megállja a helyét. Hogy még egyet csavarjanak a történeten, nemcsak összkerékhajtású, hanem hátsókerekes modelleket is gyártottak belőle.
Első hallásra igencsak különös gondolatai támadnak az embernek, ha hátsókerekes terepjáróról hall, valójában azonban mindenki tudja, az SUV-k igazából városi autók, melyeket elsősorban nem azért vesznek az emberek, hogy sárt dagasszanak, hanem mert jól néznek ki. A négykerék-hajtás csak zabálja a benzint, a sok fölösleges kütyü, mely az összkerékhajtás része csak plusz kilogrammokat jelent az esetek többségében, üdvözlendő hát, és nem elítélendő az új koncepció.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Közélet
A kötelező biztosítás mélyvize: Személyi sérüléses balesetek
Az sem jó, ha a lemezek hajlanak egy közúti balesetben. Az viszont kifejezetten komplikált tud lenni, amikor csontok is törnek az esemény során.
- Hírek
Jövőre érkezik a Skoda hétszemélyes villanyautója
Már pár apró részletet láthatunk a külsejéről.
- Hírek
Újra V10-es motorok az F1-ben? „Érdemes megvizsgálni a lehetőséget!”
A döntésnek sokan örülnének.
- Belsőség
Gyári hibás alkatrész ellen nem véd semmiA tapasztalat az a tudás, amire öt perccel korábban lett volna szükségünk
Mi alapján válassza ki az egyszeri autós a jó minőségű utángyártott alkatrészeket? Igazából mindegy, a szerencsén múlik az egész.
- Hírek
Beüt a barna kód, ha melletted kap durrdefektet egy kamion az M3-ason
A kamion sofőrje szerencsére ura volt a helyzetnek.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Jelenlegi vásárlói 85 százalékát elvesztheti a Jaguar, de ez a terv része
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Utcára vitték a legújabb Jaguart, élőben sem tűnik valóságosnak
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Vicces matricával gúnyolódott Elon Muskon a norvég Kia, a Tesla részvényesei behisztiztek
Ügyes paródiát dobott össze a Kia, de rendesen kihúzták a gyufát a Tesla rajongóinál.
- Hírek
Visszatér az Audi R8, de V10 nélkül
Helyette a Temerario V8-as hajtásláncát kapja.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
