Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
Minden autónak megvan a maga sorsa, de ennek a Sprinternek különleges életet szánt a sors: rendőrségi kisbuszból lett segélykocsi.
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
Lassan az összes W124 bontóban vagy épp garázskincsként végzi, az utcán egyre kevesebbet látni. Ez az autó viszont a való életet képviseli.
Néhány hónapnyi BKV-bérlet áráért is lehet autót venni, de az biztos, hogy az állapota nem lesz meggyőző. Ez a Kadett elég különleges eset.
A restaurálás előtt álló példány a Közlekedési Múzeum nosztalgiaflottáját fogja gyarapítani.
Nem csak tragikus állapotban, fillérekért lehet ilyen autót venni, sőt: ha veszel, csak jót vegyél!
A mai használtautópiac mértékadó középszere, a 2-3 milliós kategória egyik legpraktikusabb választása, ha kell a hely és a nyomaték. Költeni erre is kell.
Ricsi a kínálat legaljáról választott magának BMW M3-ast, de vajon mi lehet a baja?
Jó érzékkel használják a márka gazdag múltját, a hamarosan megvehető, retrós újdonságok mellett tanulmányokkal is tisztelegnek előtte.
Levente 500 ezer forintért vette ezt az autót, rövid idő alatt 800 ezer forintot költött szervizelésre és úgy érzi, messze még a vége.
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
Ígéretes hatótávnövelőt fejlesztett egy német 2011-ben, aztán földbe állt a koncepció.
Ennek az autónak minden reggel mennie kell, és az elmúlt 16 évben ezt szinte mindig meg is tette. Ilyen egy hálás jármű, de mennyit kell rá költeni ezek után?
Prius-megbízhatóság szebb köntösben: a Lexus CT200h használtpiaci népszerűsége nem indokolatlan, de van egy-két buktató, ami drága lehet.
Ahogy telnek az évek, egyre modernebb autók töltik be a muzeális minősítéshez szükséges 30 éves kort, idén már az 1995-ös újdonságok is veteránok.
Vonzó lehet olcsón prémiumautót venni, rengeteg is van belőle a piacon, de csak a legbátrabbak merik megvenni az ismert problémákkal.
Síeléshez ajánljuk: az elsődleges szempont a csomagtartó mérete, és a csúszós utak miatt az összkerékhajtás is feltétel.
Jóval olcsóbb, mint a kortárs Prius 3, cserébe kevésbé fejlett, az akkucsere költsége pedig fájdalmas.
Zárjuk le 2024-et pozitívan: a MűhelyPRN idei utolsó egy nagyon szép 2015-ös Ladát hoztunk nektek, lelkes és fiatal tulajdonossal!
A Deltic motort hajókban, mozdonyokban és még egy tűzoltóautóban is használták.
Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.
A soros 14 hengeres motort a hajózásban használják és autós elmével felfoghatatlan számadatokat produkál működés közben.
A tervek szerint építettek volna hatrotoros változatot is 3000 lóerővel.
Fenn lehet kevés pénzből tartani egy egykori prémiumautót? Egy darabig biztos.