A 2008-ast is átültették az új CMP padlólemezre. Nagyobb lett, új formatervet kapott, és elektromos hajtással is készül majd.

A Peugeot legkisebb SUV-ja egyszerre ismerős, és nagyon szokatlan. Úgy néz ki, a Peugeot 208-as LED-csíkjai a Peugeot márkaarculat részévé válnak, mivel ez a markáns vonás a 2008-ason is felbukkan. A fekete sávból kivillanó hátsó lámpák is ismerősek lehetnek, ilyen van nagyjából mindenen az 3008-astól az 508-asig, ugyanakkor a márka legkisebb SUV-ját láthatóan minden más eszközzel igyekeztek elkülöníteni a Peugeot megszokott harmóniáitól. Nyilvánvalóan erre szolgál a motorháztető élét megtörő betét a hűtőrács felett, amely a GT változaton fekete, másutt színre fényezett, vagy az autó oldalán a jellegzetes, többszörösen elágazó élek, amelyek itt az övvonalat helyettesítik.
A megtört ívek kavalkádja a 2008-as orrának alján is felbukkan, és az ötödik ajtóra is jutott két ferde hajtás, mintha valaki megunta volna, hogy egyszerűen csak szép autót rajzoljon. Azt egyelőre nehéz megjósolni, hogy mindez zavarni fogja-e a vásárlókat, vagy az elődmodellhez hasonlóan ez is a kategóriája egyik slágerévé válik a zilált formaterv ellenére.
Műszaki szempontból a 2008-as is messzemenőkig a szabvány-megoldásokra épül, amelyekkel a PSA gyártási rendszerét mostanában igyekeznek hatékonyabbá tenni. Ennek jegyében benzinesből csak turbós, háromhengeres 1,2 literest lehet kapni, igaz, ebből 100, 130 és 155 lóerős változat is lesz. Az 1,5 literes négyhengeres turbódízelből is kétféle van,100 és 130 lóerős, és ahogy minden más CMP alapú modellből, ebből is lesz elektromos kivitel, 136 lóerővel, fronthajtással és 50 kWh-s akkucsomaggal. Ez itt 310 km-re elegendő, és nem 340-re, mint a 208-asban, ami nyilván a nagyobb homlokfelületű és tömegű karosszériának köszönhető.
A 2008-as azonos nevű elődjéhez képest is nőtt, hosszában 14 centit, és a tengelytáv is 6 centivel hosszabb, mint volt. Az új modell 4,3 méter hosszú, 1,77 méter széles és 1,54 méter magas lett, 2,6 méteres tengelytávval, a csomagtere pedig 434 literes.
Az új Peugeot forgalmazását az év végén kezdik, a gyártás pedig egyelőre két üzemben zajlik majd: a spanyolországi Vigoban, illetve a kínai Wuhanban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Így tarol a BYD: mintha minden második autó Suzuki lenne
A BYD óriási fölénnyel a kínai autópiac királya, de a kicsi márkák is pörögnek.
- Hírek
Három kamion ütközött az M15-ös autópályán
A helyszínre mentő is érkezett. A karambol miatt az érintett szakaszon forgalmi akadályra kell számítani.
- Hírek
Zokogni fogsz, ha meglátod a Renault 5 Turbo 3E árát
Hivatalos árat kapott a Renault 5 Turbo 3E, a francia gyártó brutális hot hatch-e.
- Hírek
Gerelyrészeg nyírségi orvos zúzott rendőrségi mikrobuszt, hatodszorra vezetett eltiltás alatt
Az intézkedő rendőr is csak azért úszta meg, mert visszaugrott a rohamkocsiba.
- Hírek
Márkakereskedésekből lopott, végül saját magát buktatta le a kerekek réme
A 22 éves elkövetőt egyszer már majdnem elkapták a rendőrök, de ekkor még nem tudták azonosítani.
- Égéstér
Jófejségből mentenek életet
A heti Égéstér sztárvendége Szécsényi Andris, aki talán minden lett már, csak akasztott ember és autós újságíró nem – utóbbin talán még segíthetünk.
- Hírek
Friss dizájnnal érkezik a vadiúj Lexus ES, és szögletesebb, mint valaha
Változott a fazon, merőben újszerű a beltér és még a Predator-arc is ment a levesbe.
- Hírek
Nem érdemes menekülni Japánban, ezzel úgyis utolér a rendőrség
Az átalakításokkal együtt 25 millió japán jenes (63 millió forint) NSX végsebessége 307 km/h.
- Hírek
Gigabírsággal szorítanák vissza Kaliforniában a legjobb büntetéselkerülő trükköt
Az egyszerű közlekedési szabálysértők után a bűnözők is rákaptak, ezért a szigorítás.
- Gumidoktor
Nehéz kérdés: C-s vagy nem C-s kell a Volkswagenre?
A T6 Multivan nagy, de vajon kell hozzá kisteherautókra való gumi?
- Hírek
Elon Musk visszafordul
Felemás eredmények jöttek a Teslától, de végül jól jött ki belőle.
- Hírek
165 km/h-val menekült a rendőrök elől egy győri autós, vádat emeltek ellene
Az autós egy rakás szabályt megszegett és végül a rendőrök elől is sikerült meglógnia.
- Közélet
Kigyulladt a félmilliós Renault: érdemes évekig pereskedni a kereskedéssel?Olvasónk kitartóan küzdött az igazáért, végül nyert ügye lett
Egy szavatossági per nem csak a pénzről szól, itt kérem elvi kérdések forognak kockán! Azokból pedig nem szabad engedni.
- Közélet
Te mernél ilyen helyen parkolni?Olvasóink bátrak voltak, meg is szívták. De jogos volt a büntetésük?
Ha tisztában vagy a vonatkozó jogszabályok és táblák helyes értelmezésével, akkor nyugodtan megteheted. Kivéve, amikor jogtalan bírságot kapsz miatta.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Hírek
Ebben a városban heti 30 ezer gyorshajtót fognak a traffipaxok, mégsem osztanak bírságokat
Egyelőre csak tesztüzemben vannak a sebességmérő kamerák.
- Hírek
Hazai pályán rúgta seggbe a Volkswagen a Teslát
Volkswagen +157 százalék, Skoda +93 százalék, BMW +21 százalék. Kik a kivételek?
- Hírek
Döbbenetes tempóban zuhan a Teslák ára, de van akinek ez jó
Kaptak egy újabb rossz hírt azok, akiknek Teslájuk van. Egy jót pedig azok, akik szeretnének egyet.
- Hírek
Itt az első nagyon kínai AUDI (élőben is láttuk)
A típust kifejezetten Kínában fejlesztették, Kína számára.
- Hírek
42 hangszórós házimozival és napágyként dönthető ülésekkel mutatták meg a Mercedes Vision V-t
A különleges koncepcióból egészen sok részletet adaptálhatnak majd a 2026-ban érkező elektromos Mercedes V-osztályba.
- Hírek
Súlyos baleset az M1-esen, az autópályát lezárták
Az M1-es autópályán egy kisbusz és két személyautó ütközött Biatorbágy térségében.
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Hírek
A BYD megcsinálja, amit más eddig nem mert megtenni
A kínaiak helyet kérnek a japán törpék klubjában.
- Hírek
Jajj nekünk, ismét drágul az üzemanyag
Csütörtöktől a gázolajért és a benzinért is többet kell fizetni. Igaz, nem sokkal.
