Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves Becsületesnepper/ Kedves Kopasz!
Sajnálatosan pár hónapja balesetet szenvedtem ufo Honda Civicemmel, melynek vége gtk lett, és pénzt kaptam a kocsi helyett. (Meseszerűen vettem, szomszédtól, aki 10 000-ként cserélte amit kellett, 2 apróbb fényezési hibával, amit megcsináltattam) Nagyon szerettem a kocsit, de most mivel hozzá tudnék tenni még, más autók is számításban jöhetnek, és ebben kérném segítségét.Szeretném ha nem enne sokat, évi 25-35 ezret tehetek a kocsiba, volt hogy 40-et.
Az új kocsira 3,5 millióm lenne.
A kiszemeltek.
-Marad az Ufo, szerettem nem volt vele baj, hiszen Honda, választásnál előnyben vagyok, tudom mire kell figyelni. Amiket megnéztem nem hibátlanok, és erre finnyás vagyok, olcsóbb mint a többi. 2,5-3 millióért tuti lehet majd szépet találni.
-Prius, 3 millió kb a 3. generáció belépője, jellemzően külföldiek, és a spritzmonitor on nézve 5,5 a fogyasztási átlag. Amiket néztem nem hibátlanok.
-2012, 2013 tól Hyundai vagy Kia diesel. Ezek jellemzően 50-80 ezret futott példányok, szinte újak, szalonállapot. Viszont nem kell félnem a diesel alkatrészektől, mert 5-7 év garancia van a kocsikra. Amikor eljön az idő, lecserélném őket. A fogyasztása szintén 5-6 liter. Apósom most vett i30-at szalonból, és egész pofás jószág.
A bajom az, hogy túl nagy a választék.:)
Feltétel lenne az 5 ajtó, a megbízhatóság, az "erő"
Tehát szívóból és dieselből is kiesik az 1,4, de a márkákkal nem hiszem, hogy probléma lehet, mindegyikről csak jót hallottam.
Így melyiket ajánlaná?
Megtisztelő válaszát köszönöm előre is.
Tisztelettel: G
Kedves G!
Mindegyiket. A Honda nekem is nagy kedvencem, az ufo Civic pláne, a 2.2-es motor az egyik legjobb dízel a piacon. A Prius III már sokkal szebb is, mint az elődje, a motorja is nagyobb, a benne lévő hybrid technológia nagyon megbízható. A koreaiak az utóbbi években megmutatták a világnak, hogy ők az új Japán, nagyon rendben vannak az autóik. Ha szereti a dinamikát az autózásban, akkor ne Priust, mert az egy megbízható közlekedő edény, keveset fogyaszt, kényelmes, de ennyi. Az ufo Civic után egy nagyon lomha dög lesz.

Az Civicet már ismeri, tudja mit kaphat tőle, a dízellel is lehet gyorsan menni, ha sokat pályázik, és kell a nagyobb tempó (önkéntes rendőrök ne figyeljenek ide), akkor ez a motor tökéletesen alkalmas rá. A koreai autókkal is jól járna, ezekben az a vonzó, hogy nagyon fiatalokat lehet ennyiért kapni, szintén nagyon megbízhatóak. Fogyasztásban kb. egy literrel vannak a Honda alatt azonos felhasználás mellett. A koreaiak mellett szól, hogy nincsen bennük kettőstömegű lendkerék sem, amit később százezrekért cserélni kellene. A Hondában van, igaz ez az alkatrész is nagyon tartós, tudok több darabról, amik túl vannak a 400 ezer kilométeren, még a gyári lendkerék van bennük, és még mindig nem zörög.
Üdvözlettel,
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
