Gyerek, de nem hülye
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Kedves Nepperűző!
22 éves kölök vagyok. Olyan autót szeretnék tudni magam alatt amit szeretni lehet és megszínesíti a mindennapokat, de ugyanakkor tartózkodom a "hülyegyerek autóktól" mint például az e36 vagy e30 BMW vagy Audi A3 esetleg VW Golf-ok amiket a korombeliek vesznek és törnek. Szeretnék valami egyedibbet ami belefér a kereteimbe azaz maximum 1 millió ft. Nagyon szeretem a régebbi "fémből" készült autókat bár a kutatásaim azt mutatják, hogy több pénzbe kerülnének mint amennyit én rá tudnék szánni. Kérem mutasson egy csapásirányt merrefelé nézelődjek ami megfelelő alternatíva lenne számomra. Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel, Milán!
Kedves Milán!
Az úgynevezett "hülyegyerek autók" úgy alakulnak ki, hogy az emberek egy része, egy bizonyos korban elkövet néhány hibát. "Jó ízléssel" nyúl bizonyos autókhoz, azt hiszi jobb lesz, de nem. Rákölt egy csomó pénzt, felkerül rá a hótoló, és a többi "csodálatos" tuning elem, és csak annyi történik, hogy az autó néhány hasonlóan "jó ízlésű" embernek ugyan tetszik, de különben egy hányinger, és eladhatatlan. Hozzám is hoztak be ilyen tuning IV-es Golfot, hogy számoljam be. Rajta volt minden jóság, króm kopoltyú a géptetőn, króm gyorsító könnycseppek az ajtókon, elől-hátul hótoló, nonfiguratív króm matrica, króm M3 tükör, nagy kipufogó, stb. Az autó normál állapotában ért volna másfél milliót, én felajánlottam érte 700 ezret, a srác meg nem tért magához. Ő ráköltött több százezer forintot, mit gondolok én. Igen, mondom, csak minden ráköltött forinttal drasztikusan csökkentetted az autód árát, most nekem kellene rákölteni százezreket, hogy megint gyári legyen. . Ez így, rajtad kívül senkinek nem tetszik. Láttam is benne még vagy négy-öt évig, és ahogy benőtt a srác feje lágya, újabb pénzekért szépen lekerültek róla a tuningok. A végén, néhány újabb százezer elköltése után, lett egy gyári Golfja. Ha veszel egy E30-as, E36-os BMW-t, Golfot, A 3-ast, és nem nyúlsz hozzá, nem viselkedsz benne hülye gyerekként, akkor téged sem fognak hülye gyerekként kezelni. Ezek, az általad említett autók egyébként jó autók, simán ajánlhatók. Egy gyárias E 30 már nem fog sokkal kevesebbet érni, inkább elindul az ára fölfelé, ha meg tudod őrizni az állapotát, élményt is kapsz tőle, és ez még az "ebben még volt anyag" időszakából való. Nem ismerlek, de egy ilyen még "fémből" való autó nem kifejezetten kezdőknek való, sok szívás lehet a fenntartásában. Inkább rábeszélnélek egy újabb, műanyag autóra. Ha egyedit akarsz, a Toyota Celica nem jön veled szemben minden sarkon, és nem elromlós fajta. Az 1991-ig gyártott Honda CRX-től annak idején nedves volt a bugyim, de nagyon drága volt, ma pedig, a hülye gyerekeknek köszönhetően alig maradt belőlük, a még gyári állapotúaknak kezd megy fel az ára. Ha tudsz venni egy még gyárit, és vigyázol rá, ez is csak többet fog érni. Egy Mazda MX 5-tel megint csak jól járnál, kis teljesítmény párosul, igazi vezetési élménnyel, zseniális futómű, kitűnő váltó. Most kell ilyen "haszontalan" autókat venni, amikor még nincs család.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
