Benzines és szívó: négyes Golffal járni 2021-ben?
MűhelyPRN: Volkswagen Golf IV. Variant 1.6 – 2003.
Tamás Golfja a józan vonalat követi, kombi, szívó benzinmotorral, amit már tíz és fél éve gondoz. Az Avalon szervizben átvizsgáltuk, hogy kiderüljön, mennyi baja van a gondoskodás ellenére, és akadt is meglepetés. Nem véletlen, hogy még mindig sok fut belőle, de az biztos, hogy mára nagyon változó a műszaki állapotuk, hiszen a legidősebb már 25 éves! Lesz-e belőle veterán, vagy még előtte szétrohad? Kiderül a legfrissebb MűhelyPRN-epizódból.
Ha a Golf IV-család egésze érdekel használtan, íme, erről is volt cikkünk. Az egymillió km-t futott Golf IV TDI-ért pedig ide kattints!
Kapcsolódó
Golf IV: most utánad dobják
Százával hozzák őket Magyarországra. A többség kis benzines, de vannak egynyolcasok és kiváló VR6-ok is. Rengeteget kipróbáltam, hogy neked már ne kelljen. Kalandtúra a nekem való autó nyomában.
Korábbi epizódok:
- Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
- Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!
- A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
Lorem ipsum justo orci Sed Quisque.
Lorem ipsum sapien vitae.
Lorem ipsum ipsum Lorem amet.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
