Pörög a Totalcar Erőmérő sorozata, ahol mérőpadra küldjük a ti autóitokat, hogy kiderüljön, mennyi erő maradt bennük sok év, vagy akár több százezer kilométernyi használat után. Több mint 900 jelentkező várja, hogy az ő autójára essen a választásunk, és rengeteg köztük az izgalmas autó. Ezúttal egy közkedvelt, rajongott modellnek adjuk meg a lehetőséget, hogy bizonyítson az Autokorbel hitelesített, professzionális mérőpadján.
Robotok ne vezessenek!
Persze, hogy jó, miért lenne rossz? És ezerszer szebb lett a műszerfala.
A hetedik generációs Honda Accord megjelenésekor a Honda kiemelten foglalkozott az ergonómiával. Felméréseket készítettek Európában és Amerikában is a vásárlói igényekről, az elvárásokról. A marketing azt mondta, hogy az autó 95%-ban új a korábbi modellhez képest.
Teljesen új fejlesztés volt mérésünk főszereplője a kétliteres, benzines i-VTEC motor is, melynek szelepvezérlése nem állásos szabályzással működött, és egy adott fordulaton átkapcsolt, hanem fokozatmentesen, sok paramétert figyelembe véve állt át annak érdekében, hogy a motor alul is nyomatékos, illetve széles fordulatszám-tartományban terhelhető, ugyanakkor magas fordulatú is legyen. Nemcsak időben változhat a vezérlés, hanem az egyik szívószelepet részterhelésen zárva hagyja, hogy nagyobb légsebességet érjen el a beáramló levegő, így jobb porlasztás és örvénylés van az égéstérben.
Bonyolult jelfeldolgozás, mechanikailag is komplikált motor az i-VTEC, ennek ellenére megbízható és tartós, mondhatnánk, hogy igazi Honda-minőség. Nagyon vártuk a mérést, hangtalanul gurult be a mérőpadra a fehér Accord, gyorsan lerögzítették és elkezdődött a mérés.
Nézzék meg a videót, nem akarom ellőni a poént, azt azonban el kell mondanunk, hogy széria, utcai autóban négyhengeres motor még nem szólt ennyire szépen. Gyárilag 155 lóerőt kellett volna tudni 6000-nél, 190 Nm-t 4500-nál, a végén kiderül, hogy tudja-e, az azonban biztos, hogy még a mérőszemélyzet is elismerte, hogy az ilyen szépen éneklő, 7000 körüli leszabályzású, érces hangú motor nagyon ritka.
Padra tettük, kiénekelte a hétezres fordulatszámot, kielemeztük a görbéket, nézzék meg mit szólt a tulajdonos, esetleg már azóta meg is hirdette? Most kiderül, ha pedig nem akarnak lemaradni az Erőmérő újabb epizódjairól, és a tulajdonosok öröméről vagy csalódásairól, akkor iratkozzanak fel a Youtube csatornánkra!
További Erőmérő-Epizódok
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
