Nyakunkon a 2025-ös Forma-1-es szezon, az erőviszonyokat pedig talán sosem volt még annyira nehéz megtippelni a sportág modernkori történelmében, mint most. Hiába nézte a szakma árgus szemekkel a háromnapos előszezoni tesztet, mind a megtett körök száma, mind az időeredmények tekintetében rendkívül szorosnak tűnik a mezőny. Nagyon nehéz tehát olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk! Jöjjön a nagy 2025-ös szezonelőzetes.

Stake F1 Team Kick Sauber
Tavalyi eredmény: 4 pont; 10. hely
Pilóták: Gabriel Bortoleto (újonc), Nico Hülkenberg
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 113 kör (9.) // Legjobb kör: 1:31,690 [+1,260] (8.)
- 2. nap: 136 kör (3.) // Legjobb idő: 1:31,057 [+1,709] (9.)
- 3. nap: 104 kör (9.) // Legjobb idő: 1:31,726 [+2,181] (10.)
- Összesítés: 353 kör (8.) // Legjobb kör: 1:31,057 [+1,709] (10.)
Bár az év első pár futama biztatónak tűnt, végül egyértelműen a Sauber bizonyult a 2024-es szezon leggyengébb csapatának. Nagyon sokáig úgy látszott, hogy akár pont nélkül zárhatják az évet, de végül Zhou Guanyu az utolsó előtti futamon nyolcadikként ért célba, ezzel négy pontocskára növelte a csapat termését.
Egyelőre nem tűnik úgy, hogy 2025-re nagyon változott volna a világ: a zöldek talán a legcsendesebb, leghalványabb előszezoni tesztet teljesítették az egész mezőnyből. Mindhárom tesztnapon gyenge időket futottak, ráadásul megtett körök tekintetében sem állnak jól. Bár a második napon elért 136 kör erős eredmény, az első és a harmadik nap már szerényebbre sikerült. A Sauber összesítve a leggyengébb köridővel és a harmadik legkevesebb megtett körrel zárta a tesztet, ami nem utal előrelépésre.
Úgy tűnik, a csapat továbbra is vegetatív állapotban van, várva az Audi 2026-os érkezését. A háttérben már nagy erőkkel zajlanak a nagy átállást előkészítő folyamatok - elképzelhető tehát, hogy egyszerűen nem jut elég idő, energia, figyelem és pénz arra, ami a pályán zajlik.
Atlassian Williams Racing
Tavalyi eredmény: 17 pont; 9. hely
Pilóták: Alexander Albon, Carlos Sainz Jr.
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 129 kör (7.) // Legjobb kör: 1:30,955 [+0,525] (5.)
- 2. nap: 127 kör (6.) // Legjobb kör: 1:29,348 [+0,000] (1.)
- 3. nap: 137 kör (5.) // Legjobb idő: 1:29,650 [+0,105] (3.)
- Összesítés: 393 kör (5.) // Legjobb kör: 1:29,348 [+0,000] (1.)
Bár a tavalyi kilencedik konstruktőri helyezés nem ezt mutatja, a Williamsnél éppen gyökeres átalakulás zajlik. James Vowles csapatfőnök egy átfogó tervvel szeretné visszarepíteni a patinás múltú istállót az élmezőnybe, aminek kulcsfontosságú eleme a Ferraritól érkező Carlos Sainz. Bár a mesterterv részleteit nem ismerjük, de a tény, hogy a ferraris évei alatt a topversenyzők közé emelkedett spanyolt is sikerült meggyőzni a csapat fényes jövőjéről, önmagában is beszédes.
Szintén pozitív, hogy a Williams kiváló előszezoni tesztet produkált. Amellett, hogy a csapat mindhárom nap során különösebb probléma nélkül gyűjtötte a köröket, az időeredmények meglepően erősnek tűnnek. Az első napon elért 5. hely sem lenne rossz egy középcsapattól, de másnap Sainz az egész teszt legjobb idejét érte el az 1:29,348-as körével. A tempó a harmadik napra sem csökkent sokat: Alexander Albon egytizedes hátrányban a harmadik lett. Szintén biztató jel, hogy a helyszíni szakértők szerint a Williams autója jól mozgott a pályán: ebben a tekintetben a középcsapatok közül ők tűntek a legerősebbnek.
Természetesen butaság lenne azonnal a Williams világbajnoki esélyeiről beszélni, hiszen egyszerűen nem reális, hogy egy csapat ekkorát lépjen előre egyetlen év alatt. A képet tovább árnyalja, hogy a gárda saját bevallása szerint is más tesztprogramot futott, mint a többiek, így a kiugróan jó eredményeik megtévesztőek lehetnek. Mindezeken kívül pedig Carlos Sainz is elismerte, hogy egyelőre nem érzi magát magabiztosan az autóban, 2025-ben pedig nem számít dobogós helyezésre.
Összességében egyértelműnek tűnik, hogy a Williams előrelépett, de valószínűleg nem olyan sokat, mint azt a teszteredmények mutatják. Talán a középmezőny eleje egy reális cél lehet a csapat számára.
Visa Cash App Racing Bulls F1 Team
Tavalyi eredmény: 46 pont; 8. hely Pilóták: Isack Hadjar (újonc), Yuki Tsunoda Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 152 kör (2.) // Legjobb kör: 1:31,610 [+1,190] (7.)
- 2. nap: 140 kör (2.) // Legjobb kör: 1:30,675 [+1,327] (7.)
- 3. nap: 160 kör (2.) // Legjobb kör: 1:30,497 [+0,952] (7.)
- Összesítés: 452 kör (3.) // Legjobb kör: 1:30,497 [+1,149] (8.)
A Racing Bulls semmilyen előszezoni tesztet nem futott, de a konzisztencia különdíj mindenképpen őket illeti. A Red Bull kiscsapata mindhárom tesztnapon a 2. legtöbb kört futotta és a hetedik leggyorsabb kört érte el. Ennek ellenére összesítésben a 452 megtett kör "csak" a harmadik legtöbb, az 1:30,497-es legjobb idő pedig a nyolcadik helyre elég.
A tisztességes körmennyiséget leszámítva sem negatív, sem pozitív értelemben nem hívta fel magára a figyelmet a gárda. Az egyedüli említésre méltó fejlemény, hogy az autó nem tűnik kezes báránynak: Isack Hadjar és Yuki Tsunoda is látványos megcsúszásokat mutatott be, főleg a kigyorsításoknál. Nem zárható ki viszont az sem, hogy egyszerűen vezetői hibákat láttunk.
Egyelőre úgy tűnik, a kisbikák idén nagyjából ott folytatják, ahol tavaly abbahagyták. Az mindenesetre biztos, hogy csapaton belül parázs csatára számíthatunk a versenyzők között. A Red Bull Sergio Perez távozása után felszabadult üléséért toporgó, de végül hoppon maradt Yuki Tsunoda minden bizonnyal kellően feltüzelve várja a szezont, az újonc Isack Hadjar pedig mindent megtesz majd, hogy megszorongassa a japánt.
MoneyGram Haas F1 Team
Tavalyi eredmény: 58 pont; 7. hely
Pilóták: Esteban Ocon, Oliver Bearman (újonc)
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 158 kör (1.) // Legjobb kör: 1:33,600 [+3,170] (10.)
- 2. nap: 135 kör (4.) // Legjobb kör: 1:33,723 [+3,723] (10.)
- 3. nap: 162 kör (1.) // Legjobb kör: 1:30:728 [+1,183] (8.)
- Összesítés: 455 kör (2.) // Legjobb kör: 1:30:728 [+1,380] (9.)
Ahogy a Williams kiugróan jó eredményeit sem érdemes készpénznek venni, úgy a Haas rendkívül lassú körei sem mérvadóak. Az amerikai csapat az egész teszt során szinte kizárólag a versenytempóra koncentrált, gyorsköröket pedig az első két napon egyáltalán nem futottak. Cserébe viszont szépen gyűjtögette a kilométereket a gárda: az első és a harmadik napon is ők teljesítették a legtöbb karikát, ami összességében a második legtöbb, 455 megtett kört eredményezte. A Haas furcsa tesztprogramja teljesen érthető annak tükrében, hogy a csapat rengeteget küzdött a múltban a gyenge gumikezeléssel és a versenytempó hiányával. Bár tavaly sikerült előre lépniük e téren, úgy tűnik, egyszer és mindenkorra szeretnének túllendülni az ilyen jellegű a problémákon.
Érdemi gyorskör hiányában a Haas valódi tempóját nagyon nehéz megtippelni, ahogy a versenyzők teljesítménye is kérdés. A tavaly még Nico Hülkenberggel és Kevin Magnussennel rajthoz álló csapat ugyanis idén teljesen új párossal kezdi az évet: a tapasztalt és jobb napjain kifejezetten gyors Esteban Ocon az Alpine-tól érkezik, míg a tavaly három futamon is rajthoz álló Oliver Bearman első teljes szezonjára készül a Forma 1-ben.
BWT Alpine F1 Team
Tavalyi eredmény: 65 pont; 6. hely
Pilóták: Jack Doohan (újonc), Pierre Gasly
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 140 kör (4.) // Legjobb kör: 1:31,353 [+0,923] (6.)
- 2. nap: 120 kör (8.) // Legjobb kör: 1:30,368 [+1,020] (6.)
- 3. nap: 145 kör (4.) // Legjobb idő: 1:30,040 [+0,495] (5.)
- Összesítés: 405 kör (4.) // Legjobb kör: 1:30,040 [+0,692] (6.)
A 2024-es szezon legnagyobb negatív meglepetésének egyértelműen az Alpine bizonyult. A francia csapat egy merész, agresszív koncepció alapján épített autót, ami eleinte rendkívül lassúnak bizonyult. Pierre Gasly és Esteban Ocon már az előszezoni tesztek során is látványosan szenvedett, az első futamokon pedig a mezőny végén értek célba. Bár idővel a 2024-es Alpine sokat javult, ha nincs a Brazil Nagydíjon elért váratlan kettős dobogó, a csapat jóval hátrébb végzett volna a konstruktőri bajnokságban.
Idén egyelőre annyi tűnik biztosnak, hogy a franciák nem kezdik a tavalyihoz hasonló nehéz helyzetből az évet, de nem is elég meggyőzőek ahhoz, hogy az élcsapatokhoz sorolhassuk őket. A 405 megtett kör (ami a negyedik legtöbb) nem rossz eredmény, az autó jól mozog a pályán, Pierre Gasly pedig időnként gyorsabb köröket is villantott, de összesítésben a csapat semmilyen téren nem mutatott kiemelkedőt.
A helyzetet tovább bonyolítja, hogy a színfalak mögött állítólag komoly belső harcok folynak a gárdánál. A hírek szerint Flavio Briatore nem bízik az újonc Jack Doohan sikerében, így minél előbb ki akarja paterolni a csapattól, hogy a helyére a tavalyi év egyik legnagyobb pozitív meglepetését, Franco Colapintót ültesse.
Az Alpine korábban is híres volt a belső viszályokról és politikai harcokról, amik egy dolgot már biztosan megmutattak nekünk: ilyen környezetben nagyon nehéz jó eredményeket elérni.
Aston Martin Aramco F1 Team
Tavalyi eredmény: 94 pont; 5. hely
Pilóták: Fernando Alonso, Lance Stroll
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 86 kör (10.) // Legjobb kör: 1:31,874 [+1,444] (9.)
- 2. nap: 102 kör (9.) // Legjobb kör: 1:30,229 [+0,881] (4.)
- 3. nap: 116 kör (7.) // Legjobb idő: 1:31,699 [+2,154] (9.)
- Összesítés: 304 kör (9.) // Legjobb kör: 1:30,229 [+0,881] (7.)
Hiába a központ fejlesztésére költött töméntelen pénz, egyelőre nem tűnik acélosnak az Aston Martin idei autója. A meglepően erős 2023-as szezon után tavaly visszaeső brit csapat időeredmények tekintetében sem villogott, de a megtett körök száma az igazán elkeserítő: a 304 kör a leggyengébb eredmény az egész mezőnyben, holtversenyben a Red Bullal.
Általában minél inkább a várakozásoknak megfelelően működik egy csapat autója, annál kevesebbet kell rajta szerelni és állítgatni, így a versenyzők annál több időt tölthetnek a pályán. A kevés megtett kör tehát általában problémákra utal. Az Aston Martin helyzetét tovább nehezíti, hogy Lance Stroll betegség miatt kihagyta a harmadik tesztnapot, így Alonsónál kevesebb ideje volt összebarátkozni az új autóval.
Persze nem elképzelhetetlen, hogy csak könnyen orvosolható problémák hátráltatják a csapatot, az autóban pedig akad potenciál, de egyelőre az Aston Martin nem tűnik meggyőzőnek.
Mercedes-AMG Petronas F1 Team
Tavalyi eredmény: 468 pont; 4. hely
Pilóták: Andrea Kimi Antonelli (újonc), George Russell
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 146 kör (3.) // Legjobb kör: 1:30,587 [+0,157] (2.)
- 2. nap: 158 kör (1.) // Legjobb kör: 1:29,778 [+0,430] (3.)
- 3. nap: 152 kör (3.) // Legjobb idő: 1:29,545 [+0,000] (1.)
- Összesítés: 456 kör (1.) // Legjobb kör: 1:29,545 [+0,197] (3.)
Amilyen nehézkes tesztet teljesített az Aston Martin, olyan jól szerepelt a Mercedes. A németek mind a három tesztnapon az élmezőnyben végeztek megtett körök és időeredmények tekintetében egyaránt. Sőt, előbbi kategóriában 456 körrel övék lett az egész teszt legjobb eredménye.
Ráadásul nemcsak a nyers tempó tűnik erősnek. A második tesztnapon több csapat is hosszú versenyszimulációkat teljesített, amely gyakran többet árul el egy autóban rejlő valódi potenciálról az egykörös tempónál. Az adatok alapján úgy tűnik, hogy a Mercedes valahol a McLaren és a Ferrari között járhat, ami egyáltalán nem rossz pozíció a szezonkezdetre. Mindezek alapján a feketébe öltözött Ezüst Nyilak top hármas erőnek tűnnek, de az sem elképzelhetetlen, hogy a második helyet foglalják el az erősorrendben.
Nagy kérdés viszont, hogy mire lesz képes a csapat Lewis Hamilton nélkül. A hétszeres világbajnok brit tizenkét szezonon keresztül meghatározó tagja volt a Mercedesnek - igaz, az utóbbi pár évben a fásultság jelei látszottak rajta. Persze George Russel többször bizonyította már a rátermettségét, így valószínűleg nem jelent majd gondot számára, hogy ezúttal rá hárul a vezérpilóta szerep.
Csapattársa, az újonc Andrea Kimi Antonelli viszont hatalmas kérdőjel. A mindössze 18 éves olasz biztató eredményeket ért el a junior kategóriákban, de csupán egyetlen évet töltött az F2-ben, Forma 1-es tapasztalattal pedig alig rendelkezik. Eddig összesen két szabadedzésen vezetett: Monzában 10 perc után összetörte Russel autóját, Monacóban pedig szintén a vártnál előbb ért véget számára az edzés, miután egy törmelék miatt megsérült a padlólemeze.
Mindezek ellenére nem lehet véletlen, hogy Toto Wolf csapatfőnök bizalmat szavazott Antonellinek, igaz, ő is kiemelte, hogy a fiatal versenyzőnek időre lesz szüksége, mire felveszi a ritmust.
Oracle Red Bull Racing
Tavalyi eredmény: 589 pont; 3. hely
Pilóták: Liam Lawson (félig újonc), Max Verstappen (világbajnoki címvédő)
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 132 kör (6.) // Legjobb kör: 1:30,674 [+0,244] (3.)
- 2. nap: 91 kör (10.) // Legjobb kör: 1:30,252 [+0,904] (5.)
- 3. nap: 81 kör (10.) // Legjobb kör: 1:29,566 [+0,021] (2.)
- Összesítés: 304 kör (9.) // Legjobb kör: 1:29,566 [+0,218] (4.)
A Red Bull tavaly egyértelműen a legerősebb istállónak tűnt az előszezoni teszteken, és valóban kiemelkedő formában kezdte a szezont. Más kérdés persze, hogy később átugrotta őket a McLaren. Idén már a tesztek alatt sem muzsikáltak olyan jól az energiaitalosok: az autó nehezen vezethetőnek és kiszámíthatatlannak tűnik, ráadásul a megbízhatósággal is akadt gond. Emiatt a csapat a második és harmadik napon is a legkevesebb kört teljesítette az egész mezőnyben, így a Red Bull ebben a tekintetben összesítve is a mezőny végén fejezte be a tesztet, holtversenyben a küszködő Aston Martinnal.
Mindenképpen meg kell említeni azonban, hogy a Red Bull jó ideig rejtegette a valós 2025-ös fejlesztéseit. Az autó a teszt első két napján szinte megszólalásig hasonlított a tavalyira, de a harmadik napon egy merőben új első szárnnyal állt elő a csapat. Más kérdés, hogy ez látszólag semmi előrelépést nem hozott, sőt, kifejezetten nehezen vezethetővé tette az autót. Az új Red Bull már az első napokban sem tűnt stabilnak Liam Lawson alatt, de a címvédő Max Verstappen a harmadik napon látványosan szenvedett az új első szárnnyal. Az autó rengeteget csúszkált és kiszámíthatatlanul viselkedett.
A Red Bull dolgát ráadásul technikai problémák is nehezítették. A második napon Lawson hosszú ideig vesztegelt a boxban, miután a csapat víznyomáscsökkenést észlelt a motorban, de a teszt utolsó napján Verstappen is sokáig a garázsban ragadt.
Mindezek után nem úgy tűnik, hogy a 2025-ös szezont a Red Bull kezdi majd az élről. Ezt Helmut Marko, a bikák rangidős kulcsembere is megerősítette, aki szerint a McLaren a hosszú és a rövid etapokon, valamint gumikopás tekintetében is jobb náluk.
Scuderia Ferrari HP
Tavalyi eredmény: 652 pont; 2. hely
Pilóták: Charles Leclerc, Lewis Hamilton
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 139 kör (5.) // Legjobb kör: 1:30,878 [+0,448] (4.)
- 2. nap: 128 kör (5.) // Legjobb kör: 1:29,379 [+0,031] (2.)
- 3. nap: 113 kör (8.) // Legjobb idő: 1:30,345 [+0,800] (6.)
- Összesítés: 380 kör (7.) // Legjobb kör: 1:29,379 [+0,031] (2.)
A Ferrari rendre erősen szerepel a szezon előtti teszteken, és ez idén sem alakult másként. Bár a 380 megtett kör csak a hetedik helyre elég, az 1:29,379-es legjobb idő csupán három századdal marad el a Williams legjobbjától. Az a tény is biztató, hogy a vörösök nem csak néha villantottak gyorsabb köröket: mindhárom tesztnapon konstans erős időket tettek le az asztalra.
Mindezek alapján úgy tűnik, a Ferrari ott lesz az élmezőnyben, de talán csak a harmadik helyen. A már említett második napos versenyszimulációk során Charles Leclerc tempójánál a McLaren és a Mercedes is jobbra volt képes - igaz, nem tudjuk, az autók milyen motorüzemmódban és mennyi üzemanyaggal köröztek.
Érdekes lesz látni azt is, hogy a Mercedesnél végül fásulttá váló Lewis Hamiltont mennyire lesz képes felrázni az új közeg. Persze biztosat csak a pályán látott teljesítmény alapján tudunk mondani, de a brit szavai alapján egyelőre minden rendben: ő is meglepődött rajta, mennyire jót tett neki a környezetváltozás.
McLaren Formula 1 Team
Tavalyi eredmény: 666 pont; 1. hely
Pilóták: Lando Norris, Oscar Piastri
Előszezoni teszteredmények:
- 1. nap: 118 kör (8.) // Legjobb kör: 1:30,430 [+0,000] (1.)
- 2. nap: 121 kör (6.) // Legjobb kör: 1:30,821 [+1,473] (8.)
- 3. nap: 142 kör (5.) // Legjobb kör: 1:29,940 [+0,395] (4.)
- Összesítés: 381 kör (6.) // Legjobb kör: 1:29,940 [+0,592] (5.)
Bár sem a megtett körök száma, sem a legjobb időeredmény nem tűnik túl acélosnak, a helyszíni szakértők és a többi csapat véleménye szerint is a McLaren kezdheti a legjobb pozícióból az idényt. A brit gárda érezhetően a hosszabb etapokra és versenyszimulációkra koncentrált a tesztek alatt, ezek pedig mindenki másnál jobban sikerültek.
Ennek ellenére nem minden fenékig tejfel a McLarennél. A versenyzők feltűnően sokat küzdöttek az autó hátuljával, főleg a második és harmadik napon. Ekkor a megcsúszások és megbicsaklások különösen gyakorivá váltak. Lando Norris is elismerte, hogy bár az autó alapvetően jónak tűnik, a hátsó tengely elégtelen stabilitása gyenge pont.
Hogy ennek a vezethetőségi problémának pontosan milyen hatása lesz az idei McLarenre, egyelőre nem lehet megmondani. Előfordulhat, hogy különösen nehéz lesz határon autózni vele, de a sok csúszkálás bizonyára a gumikezelésnek sem tesz jót. Persze az sem kizárt, hogy a csapat gyorsan orvosolja a problémákat, akár már a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjra.
A 2025-ös Forma 1-es szezon teljes menetrendje:
Verseny | Hivatalos név | Nagydíj | Pálya | Város | Versenyhétvége dátuma |
1 | Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025 | Ausztrál nagydíj | Albert Park Grand Prix Circuit | Melbourne | március 14.– március 16. |
2 | Formula 1 Heineken Chinese Grand Prix 2025 | Kínai nagydíj | Shanghai International Circuit | Sanghaj | március 21.– március 23. |
3 | Formula 1 Lenovo Japanese Grand Prix 2025 | Japán nagydíj | Suzuka Circuit | Szuzuka | április 4.– április 6. |
4 | Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2025 | Bahreini nagydíj | Bahrain International Circuit | Szahír | április 11.– április 13. |
5 | Formula 1 STC Saudi Arabian Grand Prix 2025 | Szaúd-arábiai nagydíj | Jeddah Street Circuit | Dzsidda | április 18.– április 20. |
6 | Formula 1 Crypto.com Miami Grand Prix 2025 | Miami nagydíj | Hard Rock Stadium Circuit | Miami | május 2.– május 4. |
7 | Formula 1 AWS Gran Premio Dell'Emilia Romagna 2025 | Emilia-romagnai nagydíj | Autodromo Enzo e Dino Ferrari | Imola | május 16.– május 18. |
8 | Formula 1 Tag Heuer Grand Prix De Monaco 2025 | Monacói nagydíj | Circuit de Monaco | Monaco | május 23.– május 25. |
9 | Formula 1 Aramco Gran Premio De España 2025 | Spanyol nagydíj | Circuit de Barcelona-Catalunya | Montmeló | május 30.– június 1. |
10 | Formula 1 Pirelli Grand Prix Du Canada 2025 | Kanadai nagydíj | Circuit Gilles Villeneuve | Montréal | június 13.– június 15. |
11 | Formula 1 MSC Cruises Grosser Preis Von Österreich 2025 | Osztrák nagydíj | Red Bull Ring | Spielberg | június 27.– június 29. |
12 | Formula 1 Qatar Airways British Grand Prix 2025 | Brit nagydíj | Silverstone Circuit | Silverstone | július 4.– július 6. |
13 | Formula 1 Moët & Chandon Belgian Grand Prix 2025 | Belga nagydíj | Circuit de Spa-Francorchamps | Stavelot | július 25.– július 27. |
14 | Formula 1 Lenovo Hungarian Grand Prix 2025 | Magyar nagydíj | Hungaroring | Mogyoród | augusztus 1.– augusztus 3. |
15 | Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2025 | Holland nagydíj | Circuit Zandvoort | Zandvoort | augusztus 29.– augusztus 31. |
16 | Formula 1 Pirelli Gran Premio D'italia 2025 | Olasz nagydíj | Autodromo Nazionale Monza | Monza | szeptember 5.– szeptember 7. |
17 | Formula 1 Qatar Airways Azerbaijan Grand Prix 2025 | Azeri nagydíj | Baku City Circuit | Baku | szeptember 19.– szeptember 21. |
18 | Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2025 | Szingapúri nagydíj | Singapore Street Circuit | Szingapúr | október 3.– október 5. |
19 | Formula 1 MSC Cruises United States Grand Prix 2025 | Amerikai nagydíj | Circuit of the Americas | Austin | október 17.– október 19. |
20 | Formula 1 Gran Premio De La Ciudad México 2025 | Mexikóvárosi nagydíj | Autódromo Hermanos Rodríguez | Mexikóváros | október 24.– október 26. |
21 | Formula 1 MSC Cruises Grande Prêmio De São Paulo 2025 | São Paulo-i nagydíj | Autódromo José Carlos Pace | São Paulo | november 7.– november 9. |
22 | Formula 1 Heineken Silver Las Vegas Grand Prix 2025 | Las Vegas-i nagydíj | Las Vegas Strip Circuit | Las Vegas | november 20.– november 22. |
23 | Formula 1 Qatar Airways Qatar Grand Prix 2025 | Katari nagydíj | Losail International Circuit | Loszaíl | november 28.– november 30. |
24 | Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2025 | Abu-Dzabi nagydíj | Yas Marina Circuit | Abu-Dzabi | december 5.– december 7. |

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Itt a tavasz, kezdődik a hetekig tartó karbantartás az M3-as autópályán
Több helyen kell számítani forgalomkorlátozásokra.
- Hírek
Alig hisszük, hogy vezetés közben mivel múlatta az időt egy toyotás az autópályán
A rendőrök is meredeknek gondolták a produkciót, és félre is állították a sofőrt.
- Hírek
Valóban brutális lesz az új Renault 5 Turbo
Külsőleg és teljesítményben egyaránt.
- Közélet
A személy- és kishaszongépjárművek vitték a hátukon a lízingpiacot
Növekedést produkált 2024-ben a magyar lízingpiacon a személy- és kishaszonjárművek szegmense: az új kihelyezések összege 24 százalékkal nőtt.
- Hírek
Semmi extra, csak három Ferrari SF90 XX vár gazdáira a budapesti Ferrari szerviznél
Átlagos hétköznap.
- Nepperűző
5 millióért megéri új autót venni? Első autó lenne, női tulajnak
Főleg városi használatra kellene, nem kell kombinak lennie.
- Közélet
Elözönlötték az autók Magyarországot
Tíz év alatt 1,1 millióval több autó került a magyar utakra, ami 37 százalékos növekedésnek felel meg. A főváros a sor végén áll a növekedést nézve.
- Hírek
A BMW rárepül a Tesla üresen hagyott helyére a piacon és nincs ezzel egyedül
A Toyota is helyet kérhet magának.
- Szerelem
Végig AmerikánVolkswagen Golf I Alaszka-Tűzföld expedíció (1974)
Az első, amerikai kontinensre szállított Volkswagen Golfokkal északról délre szelték át a kontinenst.
- Hírek
Belebukott a rajzfilmes trükkbe a Tesla
A Model Y nem egy Kengyelfutó Gyalogkakukk.
- Hírek
Elkezdődött a motoros szezon, üzent nekik a rendőrség
A cél a balesetek megelőzése.
- Hírek
A BYD új töltője már majdnem olyan gyors, mint egy tankolás
Másodpercenként két kilométer már elég komoly eredmény.
- Hírek
Hanyatlás a Daciánál, miben reménykednek?
A Bigster adhat nagy lendületet a Daciának az év hátralévő részében.
- Hírek
Ismét visszatér Clarkson*, Hammond és May a képernyőkre
A Not Very Grand Tour első epizódja árpilisban érkezik.
- Hírek
Nem Németországban készül majd a nyolcmilliós VW villanyautó
Mivel a kompetitív árazás a legfontosabb, a hatékonyság rendkívül lényeges a gyártás során.
- Hírek
Meglepetés: a Tesla könyörög Trumpnak, hogy fejezze be, amit csinál
A Tesla is levelet küldött az Egyesült Államok külkereskedelmi hivatalának arra figyelmeztetve a kormányt, hogy a vámok padlóra küldhetik a céget.
- Nepperűző
Nem adták meg az elsőbbséget, csattantunk. Mennyit ér így a 2019-es Kiám?
Elsőtulajos, 58 ezret futott, automata, népszerű típus. De mennyit csap le az árból egy baleset?
- Hírek
Forgalmi: nincs; jogsi: nincs; drog: van! 20 éves nő menekült a rendőrök elől Győrben
Közúti ellenőrzés elől akart meglépni egy 20 éves nő Győrben.
- Hírek
Ford GT versenyautókból varázsol utcai szörnyeteget a Lynx Motors
A hírek szerint egy 1217 lóerős, kompresszoros V8-as lapul majd az ülések mögött.
- Tesztek
Minden dízeles lázálma egy gázos DusterTeszt: Dacia Duster ECO-G 100 Essential
A fapados Duster egy remek ár/érték arányú autó, de az alapfelszereltséggel rettenet puritán.
- Közélet
A formatervezés legmegosztóbb alakjának a Ferrari, a BMW, de még Lamborghini Miura sem volt szentLuigi Colani legfurcsább modelljei
A német dizájner mindent a saját világára formált, amivel jogosan kiérdemelte a szakma legmegosztóbb elismerését.
- Hírek
(Frissítve) Baleset az M43-ason, lezárták az M6-ost Budapest felé - Útinform
Néhány baleset, váratlan esemény és építési munka is akadályozza a forgalmat Magyarország útjain.
- Hírek
7500 liter felesleges üzemanyagot locsolt szét az úton egy amerikai kamionos
A férfi azért tette ezt, hogy megszabaduljon a tartálykocsijában maradt felesleges szállítmánytól.
- Hírek
Lewis Hamilton és Edward Norton újraalkották a Meglógtam a Ferrarival egyik ikonikus jelenetét
Az eredmény egészen szórakoztató lett.
- Hírek
Eladó egy nagyon ritka Chevy Camaro, lehetetlenül kevés kilométerrel
A modell az egyedi külső jelek mellett kicsivel erősebb is, mint a normál változat.
- Hírek
Guinness rekordot döntött az USA legöregebb regisztrált mentőautója
A közel 5000 kilométeres útjuk során egész Amerikát átszelték.
