Tudom, hogy volt. Hősünk ült a gép előtt, egymás mellett nyitva a Totalcar, a Vatera, meg a Velvet. Párhuzamosan ábrándozott öthengeres csődörünkről és Mihalik Enikő darázsderekáról, majd a kettő kombinációs lehetőségeiről. Már meg is volt fejben a kép a motorháztetőre boruló amazonról, a fordulatszámmérő a kilencezret verdeste, amikor jött a patkány. Döbbenetes bátorsággal iszkolt a billentyűzet felé, hősünk lefagyott. Próbálta megdobni az egérrel, de a patkány elhajolt. A monitor mellett falba csapódó egér utolsó kóbor elektronjai egyetlen kattintással a Vaterára váltottak. A patkány kaján vigyorral lépett egyet, pont a négyesre. Lecsúszott a lába, az ötösön elidőzött egy kicsit, majd egy vakmerő ugrással ott termett az enteren. Csakis egy patkány lehetett, aki leadta a 455555 forintos licitet.

Látszólag sikeres árverésünk, amelyen el akartuk adni a Nordschleifét megjárt öthengeres Mareánkat, így sajnos eredménytelenül zárult. A vevő levélben tájékoztatott minket, hogy nem tart igényt a termékre, mivel még az aukció alatt vett egy Bravo HGT-t. Forrón gratulálnánk hozzá, egyúttal örömmel fogadnánk egy használttesztre.
Hogy elkerüljük az óindiai számmisztika szerint szerencsétlenséget hozó kettes számú, megismételt árverést, megkérdeztük az őt követő licitálókat, de úgy tűnik, félelmetes fellendítő hatással vagyunk a használtpiacra, ugyanis egy másik licitáló is vett egy autót időközben. Indulhat a tűzijáték, folyjon patakokban a mojito, a válságnak vége! Egyetlen árveréssel berobbantottuk a használtpiacot!
Örömünk határtalan, mert a Marea így legalább értő kezekbe kerülhet. Új aukciót indítunk, ezúttal zártat, hogy elkerüljük a patkány-típusú komolytalan liciteket. Bízom benne, hogy ezúttal nem fog senki kibabrálni azokkal, akik tényleg meg szeretnék venni a Mareát, mert a licitálós eladás alapvetően kedvünkre van. Így nem nekünk kell megmondani, mibe kóstál az autó, hanem mindenki annyit ajánlhat érte, amennyit neki megér.
Viszolygok a fenyítő, komolykodó figyelmeztetésektől, mert a legjobb bulit is szét tudják csapni. Ezért nem is ragoztam túl a szerződési, fizetési kötelezettség, Vatera-szabályzat és a kapcsolódó témákat az előző aukciónál. De a történtek után muszáj leírnom: hello, tökre örülünk, hogy licitálsz az autónkra, de ugye tudod, hogy a licitáló gomb megnyomása könnyen azt jelentheti, hogy néhány nappal később meg kell jelenni nálunk, virítani a lóvét, és vigyorogva hazamenni a félelmetes Fiattal? Különben mi jelenünk meg nálad, és házhoz szállítjuk a gépet, de akkor is vigyorogni kell ám!
Csikósnak kihullott a maradék haja is a licittörlési kérelmektől, az első Rulettkerék Volvójának ára pedig fel-le hullámzott, mint a háborgó tenger, és ez a komolytalan hozzáállás fröccsenős belecsulázás azok levesébe, akik komolyan gondolják az árverést. Ezért amikor nálam megérkezett az első levél, amelyben egy nem tartok igényt a termékre indoklással valaki licitje törlését kérte, megtettem ugyan, de kiírtam a termékoldalra, hogy többet nem törlünk licitet. Ez nem egy kommentdoboz, nem cirkusz, a macska rúgja meg, itt autót árulunk.
Az a helyzet, hogy pörgetnénk tovább a Rulettkereket ezerrel, ezért a visszatáncolás, amely a gördülékeny folytatást kicsit megakasztotta, aljas merénylet volt az összes olvasóval szemben. Nagyon szeretném, ha ezúttal a licit végén elkattinthatnánk egy fotót a boldog tulajdonossal, és örökre eltemetnénk a szerencsétlen közjátékot. Úgyhogy térjünk a tárgyra.
A Marea változatlan állapotban van, vigyázunk rá, mint anyatigris a kölykére. Fölösleges lenne megismételni a leírást, hiszen aki átmegy mindjárt a Vaterára, hogy rálicitáljon, úgyis elolvassa, mire fog pénzt költeni, ugye? Szívesen megmutatjuk az autót megint, pénteken, november 20-án, amire ezen az e-mail címen lehet jelentkezni.
Gyerünk, ilyen még nem volt, hogy egy elveszettnek tűnt esély megismétlődik. A Marea azóta is sorozatosan kápráztatja el az embereket, kiváló szórakozási lehetőség nap mint nap, és még autónak is használható. Érzem, most majd jó kezekbe kerül.

Az oldalról ajánljuk
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
