Ugye megmondtuk?!
Nem is tudom, hol kezdjem. Talán azért sem, mert igazából nem volt konkrét eleje, de vége nincs ennek a történetnek. Olyan régen vetődött fel először, hogy közben el is felejtettük igazából, de rémlik valami, hogy még tavasszal talán (elég hideg volt) mentünk el először a helyszínre és megbeszéltük a Hungexpóval, hogy ezt a dolgot nem eresztjük, mert aránylag jól működik a dolog, és jobb helyszín a Parkoló Parádéra nincs Budapesten belül.
Aztán hogy hol és mikor jött képbe a Múzeumok Éjszakája rendezvénysorozat, na, azt nem tudja tán megmondani senki. Illetve hoppá, most jut eszembe, hogy már a Hungexpóra is úgy mentünk ki, hogy tudtuk, ott majd nyáron akarunk valamit az árkádsor alatt. Látják, ekkora a kavarodás a fejemben, de nézzék el, mert az utóbbi időben bizony sem nekem, sem a többi bolondnak, akikkel együtt a Totalcar/Totalbike-ot csináljuk, nem volt sok pihenésben részünk.

Temérdek sajtóút, szabadságolások miatti többletmunka, laptervezés-szervezés és mindeközben görgetni kell a közösségi életet, hiszen senki másnak nincs ilyen, és ha létezik dolog, amit fontosnak tartunk, akkor az az olvasókkal való kapcsolattartás. Személyes kapcsolattartás. Mert bármennyire is furakodik be életünkbe a Facebook, de tudjuk jól, hogy egy baráti vállonveregetésnek, jó kis vitának egy pofa sör mellett nincs párja.

Úgyhogy a nagy rohanásban, a 24 órás robogóverseny, két COTY-út, forgatás és találkozó-szervezés közben mellesleg összehoztunk egy olyan bulit, amilyet soha nem gondoltuk volna, hogy sikerül. Úgy mászkáltunk ott, mint Alice Csodaországban plusz az idióta vigyor az arcunkon, csak lestünk és bámultunk, Csikóssal egymásnak mondtuk a nemhittemvolnákat és tényleg elképzelhetetlennek tartottuk még délután hat órakor, hogy ennyien eljönnek a mi kis mozgó kiállításunkra.

Ráadásul nem is az volt a legmegdöbbentőbb, hogy mennyien jöttek el, hanem hogy kik! Ilyen kulturált, normális és barátságos tömeget talán hetven éve nem látott ez az ország.
Senki nem üvöltözik vagy gajdol részegen, nem bömbölteti a zenét és nem dobja a szemetet a földre. Ellenben amott andalogva sétálgatnak a gyerekes családok, emitt két egymást támogató nyugdíjas néni nézi az MGB-t és ahová nézek, csupa mosoly és jókedv mindenki.
Igen, tudjuk min kell javítani, tudjuk, hogy le kell lassítani az autókat a közlekedőfolyosóban, de azt, hogy a Jóistennek is tetszett ez a darab vegytiszta örömszerzés, mutatja az is, hogy autó és ember nem sérült, vita nem volt semmiből és mindenki boldogan csevegve ment haza. Régi és új barátok, ismeretlenek jönnek és köszönik.

A gyerekek nevében, a saját nevükben, mi pedig büszkék vagyunk arra, hogy sikerült olyan remek embereket partnerünkké választani erre a rövid időre, akikben nem kellett csalódnunk: azokat, akik elhozták féltett autóikat és ezt a féltést sokszor sutba dobva mutatták meg minden érdeklődőnek, hogy milyen csodás dolog is az automobil. Valamint azt, hogy ez a szenvedély nem szabad, hogy szegregáljon, ellenben összekössön mindenkit, hiszen mindegy, mi az a gép, amit feltétlenül imád. Itt mindenki talált magának érdekességet, és jó volt látni, hogy a tulajdonosok egymás között is megosztják tapasztalataikat és elismerik a másik munkáját. Ebben a gyűlöletre és ellentétekre épült mai Magyarországon nagyon kevés példa akad.
Imádtuk. Imádtunk titeket és mindenkit, aki eljött és jó fej volt. Jó emberek, jó helyen, jó autókkal, ilyen volt a Totalcar a Múzeumok Éjszakáján. Fogadják szeretettel Rézmányi Balázs, dr.Toldy Miklós és Tóth András képeit. Talán visszaadnak valamit a csodálatos estéből.
Köszönjük mindenkinek, kicsinek-nagynak, a Hungexpónak a helyet, a VT-Arrivának a buszt, ez remek volt!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Frissítve: Kigyulladt egy kamion az M1-es autópályán
A lángoló kamion miatt a Budapest felé vezető oldalon egy sávon halad a forgalom.
- Tesztek
Hű maradt terepes múltjához az első elektromos VitaraBemutató: Suzuki e Vitara – 2025.
Hamarosan kapható lesz a Suzuki első villanyautója, az Indiában készülő e Vitara, ami összkerékhajtással tűnik ki a kategóriából.
- Hírek
Árat emel a BKK, drágulnak a jegyek
A legtöbb jegytípus ára emelkedni fog, de van itt egy közepesen jó és egy nagyszerű hír is.
- Égéstér
Klasszikusok a TC flottában
Két klasszikus, szinte már közhelyes autóval bővült a Totalcar flottája, Pásztor Csabi egy korai, BMW-féle Minire cserélte a Honda Accordját, Sturcz Berci viszont nem egy retróautót, hanem egy igazi veteránt, egy 1974-es Volkswagen Bogarat fogott be napi használatra a Peugeot 1007-ese helyett. A két autóvásárlás okai és indokai mellett az új Renault Rafale előnyei és hátrányai is szóba kerülnek.
- Nepperűző
900 köbcentis Fiatot vennék, szabad?
Nem írnak rosszakat róla, de a különösebben jókat sem.
- Hírek
Hivatalos: kipenderítették a Red Bulltól Liam Lawsont
Az F1 újonca nem sokáig húzta a Red Bullnál. Mondjuk ez az eredményei alapján érthető is.
- Hírek
Nevet változtat és újdonságokat ígér a Magyar Autóklub
A szakembereiknek a Trabanttól a Tesláig mindenhez érteniük kell. Erről beszélt a MAK elnöke.
- Hírek
Valahogy nem a porcelánboltba betévedt elefánttal értenek egyet a porcelánok
Forintban milliós drágulás vár az autókra az USA-ban Trump vámjai miatt.
- Hírek
Roncstelepre való autókból csinálna hatalmas üzletet a Toyota
Újfajta üzemet nyit a Toyota az Egyesült Királyságban.
- Hírek
Ha ma mennél tankolni, akkor van egy rossz hírünk
Drágult a benzin és a gázolaj is.
- Közélet
Egy újabb eredetvizsgás kalamajkaMotorcserés autót adnál el? Erre is készülj!
Motorszám-motorkód: A jogalkotó egyszerűsíteni próbál, de a jogalkalmazók ezt is túlbonyolítják néha. Az autósok így könnyen elvesznek a részletekben.
- Hírek
Édes-savanyú hírt kaptak a magyarországi akkumulátorgyártók
Lassan beindulhat az akkumulátorgyártó ipar, de a fejlődés macerás lesz.
- Tesztek
10 millióért cuki fapadTeszt: Hyundai Inster Launch Edition (42 kWh)
A legolcsóbb villanyautók közé érkezett az Inster, egyelőre nincs sok ellenfele.
- Hírek
Beindult a Nissan: jön az új e-Power, elektromos Juke és sok minden más
Majdnem minden kontinensen mással készülnek.
- Hírek
Döbbenet! Úgy tűnik, tényleg kirúgja két futam után a szenvedő újonc versenyzőjét a Red Bull!
A Japán Nagydíjon így már Yuki Tsunoda lehet Max Verstappen csapattársa.
- Hírek
Ha a Teslának Gigafactoryja van, akkor ez mi?
Óriási gyártóbázis épít a BYD. Már most 60 ezren dolgoznak, élnek ott, de 200 ezerre növelhetik majd a létszámot.
- Hírek
Utashoz sietett a kretén taxis, szerinte ilyenkor leszarhatja a KRESZ-t
A videóban láthatsz még sok más idiótát, akiket nem érdekelnek se a szabályok, se a többiek.
- Hírek
Még idén nyáron visszatérhetnek a V8-as Hemi motorok
Egy szivárogtatás szerint három különböző méretben kezdik meg a híres V8-as motorok gyártását.
- Hírek
Kaliforniában már jóval könnyebb áramot tankolni, mint benzint
A 700 ezer otthoni töltőhelyet nem számolva.
- Hírek
Olaszország kedvence volt az öreg Ypsilon, az újjal durván bezuhantak az eladások
A rendkívül gyenge eladásokat valószínűleg több tényező összjátéka okozza.
- Hírek
Bréking: Itt a legújabb Nissan Leaf!
A harmadik generáció jelentősen más lesz, mint eddig.
- Hírek
Kerekszemű furcsaság az új Nissan Micra
Az új Micra a Renault 5 alapjaira épül, de ez nem biztos, hogy baj.
- Hírek
Mi történik, ha 23 ezer liter tej ömlik az útra? Büdös lesz
Egy tartálykocsit vontató kamion felborult Baltimore közelében.
- Hírek
A Hyundai ráönt egy csomó pénzt az amerikai piacra
A Hyundai és a Kia azt tervezi, hogy a jelenlegi 700 ezer darabos autógyártó kapacitást 1,2 milliósra növeli.
- Hírek
Olcsó villanyautóból durva versenygép? Jön a Hyundai Insteroid
Egy Inster alapú versenyautóról mutatott néhány kedvcsináló képet a Hyundai.
