Az autópályás felvételek is tartogattak érdekességeket. A közel kétszázas tempóhoz különleges kamerakocsi kellett. Egy Corvette alvázra épült csupasz gokarta szögelték fel Bill Frakert és kameráját, majd az egészet elkeresztelték Bullittmobile-nak. Az autók emellett jeleskedtek a teleportálásban is, mint az alábbi térképen is látszik. Maga az autópályás forgatás sem volt eseménytelen: egy idős helyi lakos valahogy elkerülte a rendőrkordonokat, és békés hatvanas tempóval autózott a lezárt sztrádán, amikor a Mustang, a Bullitmobile és a Charger elhúzott mellette, paraszthajszállal kerülve el az ütközést.
A Dodge személyzete két kaszkadőr volt, a volánnál Bill Hickman, az utasülésen Tom Steel. Steelnek az egyetlen feladata annyi volt, hogy túlélje a forgatást. Neki sikerült, a Chargernek nem. Mindössze hatszáz mérföld volt az autóban, amikor felrobbantották az üldözés végén. Kevesen tudják, de nem a benzinkút robbanása végzett a gengszterek autójával. Mikor közel százötvennel nekilökték a kútnak, célt tévesztett. Végül nem vették fel újra a jelenetet, hanem a vágók trükköztek úgy, hogy a néző azt higgye, a tűz martaléka lett a Charger.
A Mustangra hosszabb élet várt – vagyis az egyikre. Loren Janes szerint három GT készült a forgatáshoz, a valóságban csak kettő. Egy agyonerősített és csövezett stuntcar és egy fotogénebb, úgynevezett hero car. Mindkettő a legendás kaliforniai versenyző, Max Balchowsky keze munkája. A 8R02S125559 alvázszámú hero car a forgatás után kapott némi kikalapálást, majd potom 2500 dollárért eladták.
A vevő a Warner Bros. egyik dolgozója, bizonyos Robert M. Ross volt. Több interjú is készült vele a nyolcvanas években, ahol bevallotta, jó kis autó volt a Mustang, de nehezen kezelhető, főleg nedves úton. Emellett hiányzott belőle minden hangszigetelés, mivel a hangmérnökök teljes valójában akarták a 6390 köbcentis V8 hangját. Ross másfél évvel azután, hogy megvette, meghirdette a Hemmings Motor Newsban. Állítólag egy keleti parti rendőrnyomozó vette meg, aki két évre rá el is adta.
Harmadik és egyben eddigi utolsó tulajdonosa mai napig titokban tartja nevét, úgyhogy legyen John Doe. Az akkor huszonnégy éves John egy újsághirdetésben figyelt fel a Mustangra, és bár nem egy benzinagyú gyűjtő, saját bevallása szerint a filmes múlt és a hihetetlen alacsony ár miatt lecsapott rá. Miután megvette, a negyvenezer mérföldet futott autót apja garázsában támasztotta le, és hat évig felé sem nézett. Innen átvitte a farmjára, betolta a pajtába, ahol újabb több évnyi porfogás volt a Mustang egyetlen feladata.
Valamivel később a farm egyik dolgozója szúrta ki az autót a pajtában, és büszkén mesélt róla Mustang-rajongó ismerősének. Utóbbi meggyőzte a dolgozót, csempéssze be, mert az elmondásokból a Bullitt-Mustangra gyanakodott. Be is lógott, készített pár képet, de John Doe mind őt, mind a dolgozót helyretette egy-egy perrel. A tulajdonos ez után hazaszállította az autót, ahol egy Porsche mellé került a garázsában.
John Doe ugyan keményen odafigyelt, hogy a neve ne tudódjon ki, néhányan mégis kiderítették, hisz a mai napig sokan meg akarják szerezni a Bullitt-Mustangot. Az egyik maga Steve McQueen volt. A filmsztár válása után, 1977. december 14-én kereste meg John Doe-t, és kérte levélben, hadd vásárolja vissza az autót. Mcqueen nem járt sikerrel, majd néhány évre rá rákban elhunyt.
Húsz évvel később McQueen fia, Chad próbálkozott a Mustang megvásárlásával, de John, anonimitását megőrizve üzent egy közvetítőn keresztül, hogy az autó nem eladó. Egy évre rá Jay Leno próbálkozott, hogy egy rövid időre kölcsönkérje a Petersen Autómúzem időszakos kiállítására, amit a film harmincadik születésnapjára szerveztek. A benzinagyú showman szintén kudarcot vallott.
De John Doe-nak ez után sem lehetett nyugta, ugyanis a Columbia Pictures kiderítette a személyazonosságát. Tette mindezt azért, mert Drew Barrymore mindenáron az eredeti Bullitt-Mustangot akarta vezetni a 2000-ben forgatott Charlie Angyalaiban. A producerek össztüzet zúdítottak Joe-ra: hívogatták, ajándékokat küldtek neki, pénzt igértek. Utolsó elkeseredésükben még azt is felajánlották, hogy elmehet Drew Barrymore-ral vacsorázni, csak adja kölcsön az autót. John Doe válasza mindössze annyi volt, hogy vagy békén hagyják, vagy járhatnak bíróságra zaklatás miatt.
És hogy milyen sors vár a Bullitt-Mustangra? John Doe nem akarja eladni, mert a fia fel szeretné újítani és használni – most, hogy lerakta a jogosítványát. Saját bevallása szerint a közönség egyetlen esélye, hogy láthassa az autót, ha lesz egy hivatalos Mustang múzeum, de addig John Doe Junior tanulóautója lesz.
Most már elhiszik, hogy kevés lenne a két és fél milliárd?
Kapcsolódó blogposztunkban hozzászólhat!

Az oldalról ajánljuk
- Sajtóközlemény
1,4 millió egynapos autópálya-matrica kelt el 9 hónap alatt
Boldog szülinapot egynapos autópálya-matrica! Íme a tapasztalatok.
- Közélet
Trump háborút indított, alapjaiban változtathatja meg a globális autópiacot
Trump elindította a kereskedelmi háborút. A lépés egyelőre nem igazán kedvez az amerikai gyártóknak. Sőt!
- Hírek
Rátett egy mae gerit a parkoló Puntóra az Audi A6
Nem tudjuk, hogy mi járhatott az Audi sofőrjének a fejében.
- Szerelem
A Forma 1-es boxkiállások elképesztő története
A Forma-1 hajnalán körülbelül két percig tartott egy boxkiállás. Hosszú út vezetett innen a mai 1 másodpercig.
- Hírek
A Teslát másolja a Hyundai, de ezzel mind jól járunk
Az első ezzel szerelt modellek 2026 második negyedévében érkeznek.
- Hírek
Te adnál 4,5 millát egy sokat futott, vén Civic-ért?
A 34 éves Civic futásteljesítménye is combos, de azért így se véletlen, hogy valaki egy zsák pénzt adott érte.
- Hírek
A Halálos Iramban egyik leghülyébb jelenetének eredetileg volt értelme, de átírták
2JZ motor egy MK4-es Suprában?! Na ne!!!!!!44NÉGY!!!
- Hírek
Még furcsább, megosztóbb a frissített Hyundai Ioniq 6
Bemutatták az új Ioniq 6-ot, de a műszaki részletek még váratnak magukra.
- Hírek
Szomorúság: ez itt a világ utolsó manuál váltós Golf GTI-je
Már eladták, és a jelenlegi állás szerint soha nem lesz több.
- Hírek
Az amerikai MotoGP futam első balesetét a biztonsági autó szenvedte el
Az esetről videó is készült.
- Hírek
Astrával okozott káoszt egy idióta, de végül más autója tört rommá
Láncreakciót indított egy szabálytalan előzés, aminek a végén egy vétlen sofőr Volkswagenje tört bucira.
- Hírek
Így készül a büntetővámokra az egyik legnagyobb beszállító
A Magnának rengeteg gyára van az Egyesült Államokon kívül, amiből lehet még gond.
- Hírek
A Nissan és a Dacia is saját verziót épít az elektromos Renault Twingóból
A Dacia változata 18 ezer euró (7,2 millió forint) alatti áron indul majd.
- Hírek
Tökön-paszulyon keresztül menekült az eltiltott sofőr, végül kigyulladt az autója
Az autós a körforgalomra és kerékpárútra tekintet nélkül mindenen áthajtott.
- Hírek
Részeg útfestők? Nem! Új fegyver a gyorshajtók ellen!
Hamarosan műanyag terelőelemeket telepítenek a sávok mellé.
- Hírek
Hátramenetben a Vitara, rákaptak a magyar Kiákra
Márkák, modellek, darabszámok, részesedések és százalékok.
- Hírek
Kartelltevékenység miatt 458 millió eurós bírságot kapott a BMW, a Volkswagen, a Toyota és még tucatnyi autógyártó
A vádak szerint az összeesküvő felek "összehangolt magatartást tanúsítottak az elhasználódott járművek újrahasznosításával kapcsolatban."
- Hírek
Kettészakított egy Cybertruckot egy Mercedes-Benz G-osztály Amerikában
Az elektromos pickup platója teljesen leszakadt, de az utascella épségben maradt.
- Hírek
Továbbra sem fogy a BMW XM, hatalmas összeget engednek az árából az USA-ban
Az XM-ből tavaly csak 1 974 példány fogyott az USA-ban.
- Hírek
Bosszúból több vödörnyi kavicsot öntött egy nagyon ritka Nissanra egy idióta New Jersey-ben
Az autó tulaja most fél millió dollárra pereli a károkozót.
