Ha nem mondják a gyáriak, hogy frissítették a Swiftet, aligha vette volna észre bárki. Az egyetlen feltűnőbb módosítás az autón az új hűtőrács, amelynek a mintázata is változott, illetve kapott egy vékony, vízszintes krómcsíkot a közepére.

A külső változások ennyiben ki is merülnek, illetve bővült a színválaszték többféle, két árnyalatú fényezéssel: ezen túl rendelhető lesz vörös, kék és narancs metálfényezésű autó fekete tetővel, illetve aranysárga ezüst tetővel. A belső térben is csupán néhány fémszínű dekoráció jelzi a frissítést, viszont a biztonsági felszereltség bővült, egyebek közt kombinált érzékelős vészfékasszisztenssel, sávelhagyásra és sávtartásra figyelmeztető rendszerrel, távolsági fényszóró-asszisztenssel, forgalmi jelzéseket felismerő rendszerrel és holttérfigyelővel.
Az új változatot az eddig használt 1,2 literes enyhe hibrid rendszer egy átdolgozott változata mozgatja. A K12D jelzésű rendszer elektromos része ugyanúgy 12 voltos, mint eddig, azonban a korábbi 3 Ah-s akkumulátor helyett 10 Ah-sat tartalmaz. A benzinmotor teljesítménye ugyanakkor 90-ről 83 lóerőre csökkent. Az autó mindhárom változatába ez a motor kerül, lesz fronthajtású kivitel 5 fokozatú kézi váltóval, ugyanez összkerék-hajtással, illetve a fronthajtású kivitel fokozatmentes automata váltóval.
A motor átdolgozásának elsődleges célja alighanem a fogyasztás, illetve a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése volt. A gyári adatok szerint a kézi váltós, fronthajtású Swift fogyasztása például vegyes ciklusban, WLTP-szabvány szerint mérve 5,36-ról kerek 5 literre csökkent 100 km-en, összkerék-hajtással pedig 5,85 helyett 5,5 litert fogyaszt az új változat. Cserébe látványosan romlik a Swift gyorsulása: a kéziváltós, fronthajtású változat 11,9 helyett 13,1 másodperc alatt gyorsulhat százra, összkerék-hajtással pedig 12,6-ról 13,8 másodpercre nő ugyanez az adat.

Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
