Lamborghini Huracán, már tető nélkül is
Érdekes az időzítés: a Ferrari mellett a Lamborghini is a Frankfurti Autószalonra időzítette középmotoros roadsterének bemutatóját. Így a Huracán Spyder is csak a következő kabrió-szezonban kezdheti kifutni a formáját, akár maranellói riválisa. A verseny szoros, és a Lambónak akadnak előnyös tulajdonságai.

A Lamborghini egyelőre nem adta meg magát a turbómotor-divatnak: a Huracán Spyderbe még 5,2 literes V10-es szívómotor kerül, amely a maga 610 lóerejével ugyan gyengébb mint a Ferrari turbós nyolchengerese, de a csúcsteljesítményét 8250-es fordulaton adja, nyilván csodálatos üvöltést hallatva. Lassúnak sem mondanánk, 3,4 másodperc alatt éri el a százas tempót, 10,2 alatt a 200-at, a végsebessége pedig 324 km/h. Mindezt ráadásul nem keménytetővel tudja, mint a Ferrari, hanem vászontetővel, amelyet 17 másodperc alatt nyit vagy zár a motoros mozgatómechanizmus, és 50 km/h alatt működtethető.
A vászontetős száguldásnak persze ára van, a Spyder 120 kilóval nehezebb a csukott változatnál, amit nagyrészt nyilván a plusz merevítések adnak ki. Ezeknek köszönhető egyebek közt, hogy a nyitott Huracán vagy 40%-kal merevebb lett elődjénél, a Gallardo Spydernél. Az új nyitott Lambo egyébként határozottan formásabbnak is tűnik a Gallardónál, és ez nagyrészt annak köszönhető, hogy itt a tető hiánya nem jelent unalmas, lapos farkialakítást: az ülések mögötti idomok és a két nagy légbeömlő a hátsó kerekek felett az autó hátsó felét is egész mozgalmassá teszik.
Még ha a 4 liternél nagyobb motor miatt Kínában nem is lesz népszerű, az az érzésünk, a Huracán Spyder így is lesz olyan népszerű, mint az elődje azok közt, akik gyors és drága, nyitott sportkocsira vágynak. Szívómotorjával és vászontetejével mást kínál, mint a nyitott Ferrari 488-as, de 186 450 eurós nettó árával semmivel sem lesz kevésbé ritka látvány.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
