Aki beül az új Ferrariba, elfelejtheti a hétköznapi autóban összeszedett megszokásait: a kormánykeréken és a pedálokon kívül minden máshol van.
Eddig csak kívülről láthattuk a 458-ast, pedig ha lehet, belülről még érdekesebb, különösen a műszerfal környékén. Az újabb gyári képeken jól látszik, hogy a sofőrt teljesen más kezelőszervek és kijelzők fogadják, mint az elődökön. Már a műszeregység is feltűnő: a nagy, középső fordulatszámmérő külön árnyékolást kapott, mellette kétoldalt pedig két kijelzőn jelenhet meg a többi lényeges információ, az aktuális sebességtől az olajnyomáson keresztül a benzinszintig. A fekete hátterű egérmozik meglehetősen visszafogottak, így nemigen vonják el a figyelmet a vezetésről.
Ugyanezt a célt szolgálják az átrendezett kezelőszervek is: a sofőrnek nem kell levennie a szemét az útról, a kezét pedig a kormányról, ugyanis minden lényeges kezelőszervet a volánra zsúfoltak. Itt vannak az indexkapcsolók, az ablaktörlő és a fényszórók kapcsolói, az indítógomb, és persze a régi ismerős, a Manettino nevű kapcsoló, amellyel az autó karaktere, azaz a gázreakció, a lengéscsillapítás és számos más paraméter együtt változtatható. Ezen kívül külön gombot kapott az aktív lengéscsillapítás, ez külön is állítható menet közben.
A kormánykerék síkja mögött már csak a szekvenciális váltó két füle található. Minden szükséges kezelőszerv persze nem fért volna el a kormányon, így azokat, amikre nagy sebességgel száguldva ritkán van szükség, két oldalára telepítették két kiálló konzolra. Az új elrendezést állítólag a Formula 1-es gépek ihlették: egyrészt ott már jól bevált mindez, másrészt így még inkább versenyautóban érezheti magát a 458-as sofőrje.
A Ferrari a belső tér fotóin kívül még jó néhány új képet közölt az autóról, amelyek már nem egy steril stúdióban, hanem valódi aszfalton, száguldás közben készültek, és külön-külön is megcsodálhatjuk az érdekesebb részleteket, így az új, 570 lovas motort, vagy éppen az autó hátuljából előmeredő tripla kipufogócsöveket.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
