Jó autó lehetne, de a dpf élhetetlenné teszi
Válogatás a Népítélet javából
Folyamatos vigyorgás

Megdöbbentő volt, hogy némelyikhez közeledve már messziről hallatszott a rozsda csámcsogása. Itteni javítási költségekkel számolva azok az autók, a rohadó küszöbjeikkel lényegében gazdasági totálkárosak voltak. Én pedig mentem a kis festékvastagságmérőmmel felszerelkezve, és nézegettem a kocsikat.
Ha MX5-öt vennél, erre figyelj!
Melyik MX-5-re mehet rá a gatyád?
Alapvetően bármelyikre, de most segítünk, hogy a legnagyobb taposóaknákat kikerüld.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Works 4 ALL

Tök jó, hogy van elől sperr, de ahogy beavatkozik, az kicsit zavaró, megszokást igényel. Viszont örömteli, hogy ezzel a kombóval működik a Colin McRae féle mondás (if in doubt, flat out), és a sperr miatt ez egy jóval értékesebb kombó, mint amit mondjuk egy S3 vagy A35 AMG kínál ugyanebből az évjáratból. Driftelni persze nem ezzel fogsz, de úgy veszel be kanyarokat, ahogy nem szégyelled - általában inkább a félelmed a határ.
Sportos Clubman kicsit másképp
Hát te ki vagy?
Nini, ez egy Mini? De mi az a doboz az orrán? Mi van ebben, atomreaktor? Hát, ha reaktor nem is, de majdnem.
Egy vágyálom beteljesülése

Jól tetszenek látni, egy Mazda6 "ment a levesbe" miatta. (Belőle csak a kombi mivoltát hiányolom). Mikor hozzám került, nem volt a legfényesebb állapotban; de a színes karosszériaelemek, a foszladozó üléshuzat és a málladozó tetőkárpit mögött -hosszú körbejárkálás és a bennem dúló érzelmek kavalkádja ellenére is- én valahogy mégis megláttam a benne rejlő lehetőséget. Vagy a kihívást...
Jó autó lehetne, de a dpf élhetetlenné teszi

Első suvom volt, nagyon jó élmény volt. Viszont a kezdetektől zavart két dolog: a fapad és a folyamatos regenerálás. A fapadot idővel meg lehet szokni, de a dpf-et szerintem soha. Idővel jobb lesz, kitapasztalja az ember, odafigyel rá, de jó soha nem lesz.
Stump Bandinak vegyesek voltak az érzései az Antarával
Trágyadomb vagy zsírkirály?
Óriásit lépett előre a szürkeségben fulladozó Antara a 2011-es frissítéssel. Vagy mégis egy használhatatlan szemét?
Egy biztos pont

Újonnan vásárolt, év végén lesz 16 éve. Olyan autó kellett, ami (még) nem rozsdásodik, elfordítom a kulcsot és beindul. Mindig! Az utóbbit a Lada is tudta anno minden körülmények között, az előbbit már nem. A típust a pénztárca választotta ki, mindig ő a főnök, ez már csak így megy.
Ilyen volt a Kalos a bemutatón
Ha nem bökne, kéne. Dízellel még inkább
Büszkék lehetünk rá, amikor hasonszőrű státuszú barátaink társaságában azon vitatkozunk, ki választott jobban.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
