A Mohó Hiéna most fénylő koncokat, konkrétan Osram Night Breaker Laser izzópárokat rejteget. A poszt végén találod a rövid leírást, hogyan ragadhatod el tőle.

Első buszomat, a korábban benzinesből krehács módon dízellé épített T3-ast még olyan álmokkal vettem meg, hogy elmenjünk vele Barcelonába, de hamar szerénységre nevelt, így végül annyi lett (volna) az elvárás, hogy elvigyen a Balatonra és a belföldi fesztiválokra. Ezt hellyel-közzel meg is tette, ilyenkor életre szóló élményeket szereztünk. Vagy rendesen megszívatott.

Egyik alkalommal a Balcsira indultunk, amikor, hogy elkerüljem a körúti dugót, a hegyen át közelítettem meg találkozási pontunkat, a Mechwart ligetet. A Pusztaszerin még gond nélkül felment, aztán valahol az Eszter utca – Ady Endre utca útvonalon kezdett el bedadogni. A Bimbó út alján már csak a lejtőnek és a lendületnek köszönhetően tudott haladni, a Margit körút és a Szász Károly utca sarkáig sikerült elgurulni és megállni a rakodásra kijelölt területen. Némi fejvakarás és pár telefon után kiderült, hogy nem tökéletes az üzemanyagszint visszajelző, azaz kifogyott a gázolaj. Itt tette fel Barna barátom először a kérdését, hogy elinduljon-e a Délibe, mert még elérné az esti gyorsot. Mit sem sejtve az este további alakulásáról, magabiztosan beszéltem le tervéről. Hoztunk gázolajat, megtankoltuk, indítóztunk, mégsem indult. Hogy miért? A sok év alatt lerakódott mocskot felszívta a rendszer a tank aljáról. Közben segítségként megérkezett Marcell barátom is, állandó társam az autós szívásokban.
Újabb telefonálgatások után arra jutottunk, hogy „csak” le kell szedni a tankot, kitisztítani, visszatenni és minden rendben lesz. A korai benzines T3-as tank 80 literes, fémből van és az első tengely mögött az autó alján helyezkedik el - nem egy könnyű darab. Sötétedni kezdett, amikor beköltöztem az autó alá. A tank már holdvilágnál jött ki. Utána valakinek a tanácsára aprópénzt dobáltunk bele, hogy majd azt összerázva megtisztítjuk a tankot a dzsuvától és a rozsdától. Később örültünk, hogy mind kijött egyáltalán. Barna eközben egyre komolyabban fogyasztott, mi meg egyre kevésbé láttunk a sötétben, és egyre jobban tudtuk, hogy ezt a csatát elvesztettük. A tank visszaszerelésénél állt meg a tudományunk, valamikor hajnalban estem haza mocskosan, fáradtan és csalódottan. Másnap elvontattuk egy barátomhoz, ahol aknáról, emelővel és a gumicsövek izmos síkosításával végül a helyére került a tank. Persze a szűrőt is cserélni kellett, az is eldugult a sok mocsoktól. Szóval a balatoni hétvége ugrott, azt az éjszakát viszont azóta is gyakran emlegetjük.
Van egy jó éjszakai lerohadós történeted?
Küldd el az olvasok [kukac] mail.totalcar.hu-ra vasárnap éjfélig maximum 2000 karakterben, és nyerj egy H4-es vagy H7-es Osram Night Breaker Laser Duoboxot az autódba. A beérkezett történeteket a szerkesztőség rangsorolja, a két legtöbb szavazatot kapott írás nyer, valamint ezek a történetek egy Belsőség posztban megjelennek a Totalcaron is. Ha van fotód is, feltétlen küldd el! Eredményhirdetés: 2017.10.10-én, kedden.

Az oldalról ajánljuk
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
Döbbenetes tempóban zuhan a Teslák ára, de van akinek ez jó
Kaptak egy újabb rossz hírt azok, akiknek Teslájuk van. Egy jót pedig azok, akik szeretnének egyet.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
