A szélesre tárt pumák most elmaradnak. Az olajtól csillogó szilikonmellek is. Nincsenek nedvesre szájfényezett, zavarbaejtően eltátott felfújt ajkak, és ennek a naptárnak soha nem fognak összeragadni az oldalai. Helyette itt ez a bukdácsoló koncepciójú divatanyag, keletire sminkelt sztármodellekkel és európaira sminkelt kínai szépségekkel, milliókat érő ruhákban.
Szép, szép, főleg annak, aki nem Vogue-addikt, és nem szerzi meg évek óta az össze olasz kiadást, hogy azok köbméteres tömböket alkotva torlódjanak nem elhanyagolható méretű cipősszekrényén. Mert a Vogue, minden számában, hónapról-hónapra, ugyanezzel a gárdával dolgoztatva két-három ennél erősebb anyagot villant.
Az idei Pirelli naptár témája a modern kínai nő. Kiváló és unalmas téma, gyönyörűen és unalmasan megvalósítva. A modellek a legprogresszívebb haute couture divatház, a Dior ruháiban, közhelyes keleti díszletek előtt búslakodnak. Szép képek, de érdektelenek, és sok a képzavar. A csajok gésának vannak sminkelve, a felhasznált Dior ruhadarabok pedig japán inspirációkra készültek. Most akkor Kína vagy Japán? Netán a modern kínai nő japán lenne? Vagy mi, európaiak vagyunk ilyen átkozottul felületesek, hogy mindegy? 2008-ban, a Pirelli szerint a nő felületes, és díszes?
A rosszul megvalósított koncepció mellett a csajok se csajok. Jéghidegek és aszexuálisak, a Pirelli naptár első évtizedeinek játékos erotikája teljesen hiányzik ebből az évadból, ebben férfiak is megerősítettek:
„Egy anorexiás, mélabús, full aszexuális gyökér, aki épp azon gondolkodik, hogy felvágja az ereit.”
„Ez egy fázós szűzlány, és zavar, hogy a háttér ferde, azonkívül ma, hogy minden második sarkon van egy keleti szar bolt, én már nagyon nem tudok hasra esni egy kandzsikkal dekorált négyzetrács előtt, sőt, kifejezetten snassz már, mint a nádfonatú madeinchina, eredeti afrikai csetresz, ami negyedik karácsonya cserél gazdát évről évre…”
„Ez egy kislány.”
„Tök depresszió ez a kép, nem dugnám.”
De megőrült volna a Pirelli? Nem, a Pirelli nem őrült meg. A naptárak szépen igazodnak az aktuális modelldivathoz, nőideálhoz és hangulathoz. A hatvanas-hetvenes években csokira barnult, vidám, és szemtelenül erotikus csajok pancsoltak színes tengerpartokon.
A ’72-’73-as kiadások merevek és modorosak voltak, 1975-től 1983-ig az olajválság miatt nem adtak ki naptárat, a vezetés nem látta helyét az erotikának, amikor nem ment a bolt.
Az újrakezdés vidáman ment, de azóta a Pirelli nők egyre kevésbé bájosak és imádnivalók. Személyes kedvencem; 1969, a szám adja magát, és Harri Peccinotti pofátlan és vagány naptárat készített belőle. Az időutazás egyre indokoltabb.
Itt végignézheti az összes Pirelli naptár összes fotóját, itt pedig elolvashatja a Totalcar képzelt riportját a 2007-es – az ideinél nagyságrendekkel erotikusabb – naptár fotózásáról.
Figyelem: a Pirelli a Totalcar szponzora.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
