Üdvözöljük a támogatói tartalmak világában!

shutterstock 1266032437
Brand & Content
2016.02.22. 10:57
Nem tudja, hogy pontosan mit is jelent a kontentmarketing, a natív hirdetés vagy a címben is említett támogatói, más szóval támogatott tartalom? Ez egyáltalán nem probléma (hacsak nem kéne hivatalból képben lennie), hiszen mindezek lényege éppen az, hogy ön olvasóként ne érezzen különbséget a szerkesztőségi és a támogató segítségével létrejött tartalmak között.

Célunk, hogy minden elkészült cikk, infografika, fotó, interjú, videó vagy épp podcast ugyanolyan joggal tarthasson számot az érdeklődésre.

Azzal, hogy érdekes, tanulságos vagy szórakoztató, hogy azt érezze ön, drága Index-olvasó: érdemes volt kattintani és fogyasztani.

Na de akkor mi is az a támogatói tartalom?

Röviden: minden olyan tartalom, ami támogató nélkül nem valósulhatott volna meg. Kicsit hosszabban: azok az anyagok, amelyek formailag és tartalmilag nem ütnek el az Index egyéb tartalmaitól, ugyanakkor elkészítésükhöz külső anyagi forrás állt rendelkezésre.

Ki készíti az Index támogatói tartalmait?

Ezeket az anyagokat nem az Index szerkesztősége készíti, hanem a Branded Content csapat, mely az Indamedia Sales projektmenedzsereiből és a Dialogue Creatives szerzőiből, szerkesztőiből, grafikusaiból és videósaiból áll. Feladatunk, hogy a támogató (forrást nyújtó cég) és fogyasztó (ön) igényeit egyaránt szem előtt tartva színvonalas tartalmakat állítsunk elő.

Miért jó ez az olvasóknak?

A támogatók segítségével elkészülhetnek olyan anyagok is, amelyek megfelelő erőforrás nélkül sosem valósulhatnának meg. Miközben célunk szerint a szerkesztőség által készített anyagokhoz hasonlóan nem kikövetelik, hanem kiérdemlik a figyelmet. Mutassunk példát is? Íme sok száz, 2016 januárja óta itt gyűlnek az Indexen megjelenő támogatói tartalmak.

Miért jó ez a támogató cégeknek?

Talán közhely, de mégis igaz: ebbe az irányba tart a világ. Ma a vállalatok érdeke egyre inkább az értékes tartalmak előállításának szponzorálása, sok más, gyakran kevésbé hatékony marketingtevékenység helyett és mellett. Például azért, mert jó érzést kelt az olvasóban az, hogy valaki támogatja bizonyos témák feldolgozását, vagy mert nincs ennél hatékonyabb módszer adott információk népszerűsítésére. Amennyiben a végeredmény értékes, mindenki jól jár, így igazán nem lehet oka egyik félnek sem panaszra!

Annak érdekében, hogy önök tisztán lássanak, ezeket a cikkeket természetesen ellátjuk a Támogatói tartalom címkével. Ugyanakkor célunk az, hogy olvasóink ugyanolyan szívesen nézzék, olvassák, hallgassák, lapozzák, mentsék el későbbre ezek, mint kedvenc hírportáljuk egyéb anyagait.

BRAND & CONTENT Brand & Content

A cikket a Branded Content készítette, nem az Index szerkesztősége.