Josie, aki a család negyedik generációját képviseli a pub élén, szeretné megőrizni az üzlet és a családneve közötti történelmi kapcsolatot. Ezért a célja, hogy találjon egy McLoughlin-leszármazottat, aki továbbviszi a hagyományt, és garantálja, hogy a név további 155 évig ott marad a pub bejáratán.
Az ír kocsmák hagyományának megőrzése is cél
Ennek érdekében Josie és a párja, Jackie nemzetközi kampányt indítottak egy világhírű sörmárka segítségével, és hirdetéseket, valamint óriásplakátokat helyeznek el olyan városokban, ahol sok ír bevándorló él, például New Yorkban, Bostonban, Sydney-ben, Aucklandben, Buenos Airesben és Phan Thiếtben. A cél az ír diaszpóra elérése és egy McLoughlin megtalálása, aki hajlandó átvenni a pub irányítását.
If your name is McLoughlin then you could be the owner of this #pub in #Ireland view story here https://t.co/KacluCPtox Heineken is searching for the person as the current owner is retiring #familyname #ynuktv pic.twitter.com/0O3S9Wjj9m
— YourNewsUKtv (@YourNewsUKtv) March 20, 2025
A sörmárka azért szállt be a projektbe, mert az ír kocsmák helyzete bizonytalan: sokan gazdasági és társadalmi nehézségekkel küzdenek, amelyek veszélyeztetik fennmaradásukat. Ebben az összefüggésben McLoughlin utódjának megtalálása nem csupán egy családi vállalkozás fenntartásáról szól, hanem egy mélyen gyökerező ír hagyomány megőrzéséről is.
Ha szívesen olvasnál a világ legveszélyesebb ételéről, ajánljuk figyelmedbe az alább cikkünket is.

Noha több étterem étlapján is szerepel, fontos tudni, hogy ez a világ legveszélyesebb étele.
Tovább olvasom
Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés