Totalcar Vakbarát Hírportál

Rendes műszakin sosem ment volna át

MűhelyPRN: Mitsubishi Eclipse 2,4 – 2000.

2022. október 1., szombat 09:31

A Mitsubishi Eclipse harmadik generációja már 22 éve létezik, mégis a mai napig megőrizte különlegességét, itthon nagyon ritka madár, az Avalon szervizben is rég láttak ilyen típust. 2,4 literes alapmotorja ugyanannak a 4G-sorozatnak a tagja, ami a 90-es évek Mitsubishijeinek jelentős részét hajtotta, ám 150 lóerővel és automata váltóval nem repíti annyira ezt az 1,3 tonnás karosszériát, mint amennyire azt a V6-osoktól elvárnánk.

Ricsi azonban nem véletlenül választotta ezt az autót. Sajnálatos módon mozgássérültként éli életét, ezért a kézi váltós példányok nem jöttek szóba, és mivel egy szeretetszolgálatnál dolgozik, így az anyagi lehetőségei is limitáltak. A konkrét példány elég olcsó volt, de sanyarú élet áll mögötte, 18 előző tulajdonossal, sok tákolással, csúnya javítással és idegesítő hibákkal: nagyon erős szűrőn át kell nézni ezt a kocsit, hogy emlékeztessen arra, ahogy Roman Pearce száguld vele a 2 Fast 2 Furious filmben. Ricsi elsősorban tanácsért jött: hogy álljon neki a felújításnak, mivel kell azonnal foglalkozni, és mégis mennyibe fog neki mindez kerülni. Ezúton is sok kitartást kívánunk neki az autó teljes javításához!

Ha a korábbi 169 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi epizódok:

Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.

Rovatok