A Mitsubishi Eclipse harmadik generációja már 22 éve létezik, mégis a mai napig megőrizte különlegességét, itthon nagyon ritka madár, az Avalon szervizben is rég láttak ilyen típust. 2,4 literes alapmotorja ugyanannak a 4G-sorozatnak a tagja, ami a 90-es évek Mitsubishijeinek jelentős részét hajtotta, ám 150 lóerővel és automata váltóval nem repíti annyira ezt az 1,3 tonnás karosszériát, mint amennyire azt a V6-osoktól elvárnánk.
Ricsi azonban nem véletlenül választotta ezt az autót. Sajnálatos módon mozgássérültként éli életét, ezért a kézi váltós példányok nem jöttek szóba, és mivel egy szeretetszolgálatnál dolgozik, így az anyagi lehetőségei is limitáltak. A konkrét példány elég olcsó volt, de sanyarú élet áll mögötte, 18 előző tulajdonossal, sok tákolással, csúnya javítással és idegesítő hibákkal: nagyon erős szűrőn át kell nézni ezt a kocsit, hogy emlékeztessen arra, ahogy Roman Pearce száguld vele a 2 Fast 2 Furious filmben. Ricsi elsősorban tanácsért jött: hogy álljon neki a felújításnak, mivel kell azonnal foglalkozni, és mégis mennyibe fog neki mindez kerülni. Ezúton is sok kitartást kívánunk neki az autó teljes javításához!
Ha a korábbi 169 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.