Totalcar Vakbarát Hírportál

Négy évszakos kabrió fillérekért, de hol a csapda?

MűhelyPRN: Peugeot 206 CC 1,6 – 2004.

2022. szeptember 24., szombat 10:53

A Peugeot 206 a francia gyártó egyik legjobban eltalált modellje. 1998-ban óriásit ütött kerekded formáival, azonnal belopta magát a hölgyek szívébe, és bő 20 év alatt sem fáradt el a külseje, miközben a motorok is tartósnak bizonyultak, a futómű problémáira pedig gyorsan lett jó megoldás. Külön telitalálat volt a CC, ami mára egy nagyon olcsón megvehető, egész évben használható keménytetős kabrió lett: most épp egy ilyen járt az Avalon szervizben.

Mercédesznek ez az első autója, eddig csak élettársa nézte át, pont azért jelentkeztek a műsorba, mert szerették volna, ha egy műhelyben is átvizsgálják a CC-t, és megtudják, mire kell még költeni. A mai részből kiderül, mekkora galibát tud okozni egy kis szerelési hiba, de a 206-osok tipikus rákfenéi közül is feltárunk néhányat.

Ha a korábbi 168 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi adásaink:

Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.

Rovatok