Csongor a Passatot annyira megnyerő és gondosnak tűnő gazdától vette, hogy előtte át sem vizsgáltatta. A motor a kétliteres TDI, méghozzá ebből is az erősebbik, 178 lóerős (130 kW) verzió, DSG-váltóval és fronhajtással. Azért hozta el az Avalon szervizbe, hogy megtudja, tényleg olyan jó-e, mint remélte. A próbaúton érdekes elváltozásra lett Bálint figyelmes, a többit a videóban:
A Passat B7-es generációjának a nemzetközi bemutatóján kiveséztük, hogy mennyire új vagy nem új a B6-os, króm maszkos elődjéhez képest. Persze lehet, hogy célszerűbb lett volna 6.5-ösre keresztelni, de ez lényegtelen is: valójában a tesztből is kiderült, hogy kódfüggetlenül is elég jó autó.A benzines oldalról pedig egy kalandregény az Autódokitól, aki egy rettegett 1.4 TSI-t vállalt be, Holland importból. Mit kellett javítani, cserélni, érdemes elolvasni, van benne kellemes meglepetés is bőven, mindenkinek, aki nem TDI-ben gondolkodik.
Ha a korábbi 151 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlattételnek. A Bank a hitelbírálat és a kondíciók módosításának jogát fenntartja, az egyes feltételek a hitelbírálat eredményétől függően változhatnak. A THM meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, értéke a feltételek változtatása esetén módosulhat. További részletekről tájékozódjon az OTP Bank fiókjaiban és honlapján www.otpbank.hu közzétett üzletszabályzatokból és hirdetményekből.