Totalbike Vakbarát Hírportál

Persze hogy A2 kisbobberre is van már kínai ajánlat

2024.04.09. 16:07

Még az 500-as Kawasaki Eliminator sajtótájékoztatóján csíptem el azt az információt, hogy a belépőszintű motorok között annyira bejött a Rebellel a Hondának a konzum bobber stílus, hogy azt konkrétan elirigyelték tőlük. Egy olyan piaci szegmensről beszélünk, ami az utóbbi 5 évben 50 százalék feletti keresletnövekedést mutat – magyarul a nagyvilág vásárlói láthatóan hajlandóak érte kinyitni a pénztárcájukat.

A Kawasaki annyira biztosra ment az Eliminatorral, hogy gyakorlatilag egy az egyben újrafőzték a Honda receptet, hogy ketten csücsüljenek a kiscruiser kondérban, és kínáljanak hasonló áron, nagyon hasonló motort. A CFMoto ebbe a kétpólusú felállásba szeretne beletrollkodni egy olcsóbb opcióval, a 450 CL-C-vel.

A CFMoto ajánlatában a motorblokk 449 köbcenti, amivel hengerűrtartalomra a három motor közül a legkisebb (az Eliminator 451 ccm, a Rebel meg 471); 40 lóerővel, meg 42 Nm forgatónyomatékkal pedig egy hajszálnyival izomban is elmarad.

Amiben élesen elválik a kínai konkurencia a japántól, az a monoshock hátsó rugóstag, ami dizájn szinten nem hozza annyira az oldschool attitűdöt, mint a japánok a dupla rugóstagokkal. Fényezésben – amiből már most bátrabbakat látunk – viszont igen. És akkor az árak: a CMX 500 Rebelt 2.729.000.-, az Eliminator 500-at pedig 2.650.000.- forintért lehet kigurítani a szalonból. A CFMoto 450 CL-C hazai ára 2.156.000.- forint.



Rovatok