Váltás világos nézetre

Teljes cikk

Volt MG, nincs MG, van MG

2023.03.16. 14:20

A Honda kooperációt követően egy korszerű, széles lökettérfogatot lefedő könnyű motort terveztek a Rovernél. Azt tudták, hogy kell a változó vezérlés és saját ötlet megvalósításával oldották meg a kérdést.

Már 1988-ban piacra került a K sorozatú motor: az 1,1 literestől az 1,8-asig minden készült egészen 2005-ig. Emlékszünk még az FSO Polonezre? Abba is került a Roverek, Caterhamek és Lotusok mellett. Az érdekes konstrukciós megoldásokról a videóban bővebben láthattok, mert talán képek nélkül el sem lehet magyarázni, milyen ötletek vannak benne.

A versenyháttér most nem nagyon került szóba, inkább a motor és az egyéb érdekességek. A design tetszetős, az állapota is gyakorlatilag makula nélküli. Sándor szereti ezt a gépet, látszik, milyen átéléssel mesél róla. Megértem!

Nem várt FORDulat
Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.
Ilyen egy jól bevált recept: 300+ LE
Saját tervezésű és gyártású motorbelső, egyedi program, sok év munkájának gyümölcse. Tartsatok velünk ma is.

Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.