Váltás világos nézetre
-
-
közlekedési hatóság
Dehogy bukott meg
-
becsületesnepper
Sz@rral dobáltak meg......
-
total bamako
A Gambia folyó partján éjszakáztunk
-
neppertv
Újabb ámokfutó az utakon
-
panafricana 2024
Fából vaskarikát - autószerviz a Szahara közepén
-
budapest-bamako
Változik a táj, tehén veszély, kecske veszély, DANGER
-
totalcar híradó
A Honda és a Lancia ÉL!
Teljes cikk
Ha a szerelőm nemet mond, akkor is megveszem
MűhelyPRN: Audi TT – 2009.
Baromi jó formaterve mögött alapvetően egy Golf-technikát rejt az Audi TT, a második generáció pedig már elég széles motorkínálatot is mutat fel: van belőle FSI, TFSI, négyhengeres, öthengeres, VR6-os, de még kétliteres CRTDI dízel is, van köztük biztosabb és rizikósabb választás is.
Az Avalon műhelyben rengeteg TT jár, így elég alaposan kiismerték a tipikus hibáit, a motorokon kívül állítólag nincs nagy taposóakna. Gergő leginkább apró hibák feltárása miatt keresett meg minket, bízott abban, hogy nincs is nagyobb baj a kocsival. Hogy igaza lett-e, az kiderül a mai részben!
Ha a korábbi 186 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
- Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
- Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
- Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.