Benzines és szívó: négyes Golffal járni 2021-ben?
MűhelyPRN: Volkswagen Golf IV. Variant 1.6 – 2003.
Tamás Golfja a józan vonalat követi, kombi, szívó benzinmotorral, amit már tíz és fél éve gondoz. Az Avalon szervizben átvizsgáltuk, hogy kiderüljön, mennyi baja van a gondoskodás ellenére, és akadt is meglepetés. Nem véletlen, hogy még mindig sok fut belőle, de az biztos, hogy mára nagyon változó a műszaki állapotuk, hiszen a legidősebb már 25 éves! Lesz-e belőle veterán, vagy még előtte szétrohad? Kiderül a legfrissebb MűhelyPRN-epizódból.
Ha a Golf IV-család egésze érdekel használtan, íme, erről is volt cikkünk. Az egymillió km-t futott Golf IV TDI-ért pedig ide kattints!
Korábbi epizódok:
- Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
- Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Lorem ipsum justo orci Sed Quisque.
Lorem ipsum sapien vitae.
Lorem ipsum ipsum Lorem amet.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.