2020.01.22. 15:11

Az Eurovan 2 modellcsaládot többféle márka- és típusnéven forgalmazták kisebb-nagyobb eltérésekkel, összesen tizenkét évig. A Peugeot 807 mellett ismerhetjük Citroen C8-ként, Fiat Ulysseként, és Lancia Phedra néven is. A négy autó teljesen ugyanazt nyújtja: 4,7 méteres egyterűek kilencféle motorváltozatban, nagyon praktikus kialakítással és manapság nevetségesen alacsony áron. Csakhogy a használtautó-piac bölcsen áraz, ezek az autók minimum hat-, de akár tizennyolc évesek is lehetnek, az elhasználódás, a karbantartatlanság és a gányolások pedig keményen irtják őket. Tomi 807-ese rengetegszer átszelte Nyugat-Európát, többször megállt az úton, de gazdája nagyon szereti és igyekezett mindent megoldani, ami felmerült. A sok erőfeszítés látszik is, bár kicsit elborzadtunk, amikor az Avalon Bosch Car Service átvizsgálta a 2007-es autót, majd jött Peugeot-Citroen gurunk, Szilva Tomi, aki pontosan tudja mi, hogyan teszi pokollá az Eurovan 2-tulajok életét.

Korábbi epizódok:

Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.