2019.11.13. 13:37

Ezeket az autókat most százával szórják a piacon. Sokféle dízel készült a harmadik (más források szerint negyedik) generációs Mondeóból, de a 2009 és 2014 közt gyártott típus ismerői szerint nagyon nem mindegy, hogy melyikkel választjuk. a 2,0 TDCI afféle középútnak tekinthető, és bár a turbódízelek nem most élik aranykorukat, ebben az autóban mégis ez a PSA-konszerntől származó motor az optimális.

A MűhelyPRN mai epizódjában egy 422 ezer kilométer futott, nem tekert órás, ismert előéletű magyarországi autót mutatunk, melyet ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattunk át és bőven voltak tanulságok is.

A Totalcar új szolgáltatásával, a Totálkár Kártörténettel az elmúlt húsz év magyarországi javítási kalkulációi közt kereshetsz, ha megadod az autó alvázszámát. A szolgáltatás ingyenes, ha a rendszer nem talál semmit és autónként 3990 forintba kerül a használata, ha legalább a korábbi javítási kalkuláció összegét, illetve dátumát megtalálja. Új szolgáltatásunk mélyebb megismeréséhez és használatához kattints ide!

Korábbi epizódok:

Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.