2019.10.15. 13:52

Nem akar mindenki német presztízsautóban ülni, sőt, van akinek az egyszerűség, az olcsó alkatrészek és a választott típus ismertsége fontosabb. A Dacia Duster első generációja pont ezekre a vevőkre céloz és talál. Míg Nyugat-Európában, újként a nyugdíjasok imádták, mert olcsó és könnyű beszállni, addig nálunk sokszor valóban azok veszik, akik járnak földúton, esetleg hallottak arról, hogy egy jól kiválasztott használt példányban mennyi élet lehet még. Ferenc 2014-es autóját előzőleg kemény munkára használták, és a 200 ezer kilométernél járó Duster 1,5 dCi-t ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.