2019.10.08. 07:06

A Honda Accord nyolcadik generációja az eddigi utolsó, melyet Európában is forgalmaztak újként. A japánok nem egészen úgy képzelték el a minőségérzet fokozását mint a németek, az utastér például egyszerűbb anyagokból készült, de az illesztések példásak és ma már tudjuk, a tartósság terén mérföldeket vert a Honda például bizonyos korabeli BMW-kre. Az alapmotor 156 lóerős, ezzel nem versenyautó az Accord, ugyanakkor a mai MűhelyPRN-ben látni fogjátok, hogy nagyon megéri az árát egy ilyen autó a körülbelül 2,3-3,4 millió forint körüli nem túl széles kínálatban. Van két dolog, ami miatt mégsem menne át a műszakin Dávid autója. Hogy melyek ezek, arra ezúttal is az Avalon Bosch Car Service alapos átvizsgálása során derült fény.

Korábbi epizódok:

2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Hibajelzés a próbaúton
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.