Amikor azt mondják, 300 lóerő felett lesz az Integra Type S, talán az sem elképzelhetetlen, hogy 2024-re a mostani Civic Type R 315 lóereje fölé húzzák a 2.0 VTEC teljesítményét.
Fotó: Daichi Saito / Acura
Csak hatsebességes manuális váltóval és elől sperrdifivel készül majd, az észak-amerikai piacra.
Fotó: Daichi Saito / Acura
Pedig egy Honda csúcs-szedán Európában is elférne. A Legend sem volt semmi.
Fotó: Daichi Saito / Acura
A prototípus vezetése alatt kiderült, a kormány hangolása érzetre nehezebb, mint a Civic Type R-ben.
Fotó: Daichi Saito / Acura
Pedig ez csak egy Type S, nem is a legendás Integra Type R. Igaz, az eredeti kétajtós volt.
Fotó: Daichi Saito / Acura
A Honda ettől függetlenül büszke amerikai sportszedánjára, és ezzel a futóművel bátran rakja bele legerősebb négyhengeresét.
Fotó: Daichi Saito / Acura
A Honda szerint míg a Civic Type R a pályán az igazi, az Acura Integra Type S utcai környezetben lesz igazán lendületes.
Fotó: Acura
A tripla kipufogó természetesen marad.
Fotó: Daichi Saito / Acura
Kár, hogy Európa most kimarad a buliból.
Fotó: Daichi Saito / Acura
Így néz ki egy Honda szedán a Civic Type R hajtásláncával
Lapozgató
Így néz ki egy Honda szedán a Civic Type R hajtásláncával