Mi lenne, ha a Ducati elhagyná a térhálós vázat?
Már lehet sejteni, hogy a Ducatinál egy új Monster 821-en dolgoznak, és meg is jelentek róla skiccek, amik azt sugallják, hogy a Ducati ebben az esetben elhagyná a térhálós vázat, hogy árban versenyképesebbek legyenek a KTM 790 Duke, a Triumph Street Triple és a Yamaha MT-09 elleni harcban.
Az alumínium váz a kép szerint jelzésértékű lenne, nagyjából csak a váznyak lenne, minden más a blokkhoz kapcsolódna. Ezt az építési módot a Panigaléval vezették be, és így egyszerre tudnának költséget és tömeget csökkenteni.
Az elmúlt 20 év tapasztalatai alapján arra tippelnék, hogy nem különösebben aggódnak amiatt, hogy a térhálós váz elhagyásával vásárlókat veszítenének, hiszen az egykarú lengővilla elhagyása majd visszahozása sem szakította be az eladásokat, és ugyanígy el tudták engedni a léghűtést vagy a száraz kuplungot, ha a műszaki, emissziós vagy gazdasági szempontok azt kívánták.