Rocco Siffredi: a motornak mocskosnak kell lennie, mint a szexnek

2020.02.13. 13:21

Az olasz Gazetta Motori fantasztikus interjút készített Rocco Siffredivel a motorozásról. A pornópápát Misanóban kapták el, ahová egy Panigale V4 S és V4 R kedvéért utazott a családjával. Rocco legendás motorrajongó, és a 23 illetve 20 éves fiait is megfertőzte vele - Rocco felesége, Rosa Caracciolo, eredeti nevén Tassi Rózsa szintén ott volt Misanóban, igaz, ő csak nézőként.

Rocco család a pályán: Rocco és felesége a háttérben, elöl pedig a Massimo Roccoli motorversenyző magyaráz Rocco fiának
Rocco család a pályán: Rocco és felesége a háttérben, elöl pedig a Massimo Roccoli motorversenyző magyaráz Rocco fiának

Rocco az interjúban elmeséli, hogy azért neveli a fiait a versenypályázásra, mert akkor utcán képesek lesznek megőrizni a hidegvérüket, és lassan menni.

A motorozás amúgy a pornónál is régebb régebbi dolog az életében, 16 éves korában egy Cagiva 125-tel járt, majd egy kék Yamaha XT600 Ténéréje volt, amivel sajnos mind a két karját sikerült eltörnie - majd jött a pornó és a világhír, ami miatt eltávolodott a motorozástól, de a fiai születése után újra motorra pattant.

A gyerekeit Massimo Roccoli, a hatszoros olasz bajnok tanítgatta, és mindannyian Panigalékkal húztak. A két Siffredi gyereknek egyébként elég eltérő a stílusa, Lorenzo Yamaha R1-gyel jár, és inkább az aszfaltot szereti, míg Leonardo az apjára hasonlít, vagyis a terepmotorozásért rajong - Magyarországon motokrossz versenyeken is indul.

Az interjúban ennél a pontnál hangzik el a legjobb mondat Rocco szájából: "(Leonardo) olyan, mint én. Szeretem a sarat, a terepet, amikor a motor állatként viselkedik, ez az, amit őrülten imádok. Szeretem a terepezést, mert szerintem a motornak mocskosnak kell lennie, mint a szexnek".

Rocco kitért a biztonságra, ami szerinte motorozásnál a legfontosabb, és a fiait is erre neveli. "Megértem, hogy szülőkben van némi feszültség, amikor a gyerek 200-zal megy, de ez a kockázat a játék része".

Amúgy a pornóiparból nem csak Rocco nagy motoros, például Choky Ice pályamotorja annak idején egykori kollégánkhoz, Ender Gáborhoz került.