Újít a Facebook, ételrendelési céggel kötött együttműködést

2022.08.14. 14:50
Az Egyesült Államokban a Meta és egy ételkiszállító cég együttműködést kötött: aki a Facebook Marketplace felületén rendeli meg az áruját, annak 15 mérföldes körzetben azonnal kiszállítják azt.

Együttműködést kötött a Meta és a DoorDash nevű ételrendelési és ételkiszállítási cég, így a Facebook Marketplace piacterén vásárolt árukat 15 mérföldes (24 kilométeres) körzetben azonnal kiszállítják az ételfutárok. A partnerség mindkét fél számára nyereséges, hiszen a DoorDash ezzel új piachoz jut, a Meta pedig a Marketplace forgalmát pörgeti fel – számolt be a Világgazdaság.

A szolgáltatást már több amerikai városban tesztelték az elmúlt hónapokban, bár a partnerség feltételeiről egyelőre még nincsenek információk. 

A Meta az új szolgáltatással arra próbálja rávenni a fiatalokat, hogy gyakrabban használják a Marketplace online terét, hiszen a fiatalabb generáció sokkal inkább a TikTokon van jelen, mint a Facebookon.

A Meta és a DoorDash részvényei pénteken vegyesen alakultak: a Meta részvényei 1,7 százalékot emelkedtek, majd zárás után már lefelé csúsztak, a DoorDash részvényárfolyama pedig először csökkent, majd emelkedett.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Frontvonal

Átfogó elemzések, világátalakító kérdések és jövőképek egy kötetben.

MEGVESZEM