Soha nem találná ki, melyik cég támogatta az új Dumbo-filmet, pedig a maga módján egész logikus
Én csak nézegettem a képeket a legújabb Disney-film, az élőszereplős, Tim Burton-féle Dumbo amerikai bemutatójáról, amikor feltűnt valami nagyon fura.
Tudják, ezek azok a vörös szőnyeges képek, amelyeken a sztárok mindig beállnak egy úgynevezett fotófal elé, pózolnak egy sort a kameráknak, aztán továbbmennek. Ezeket a képeket pedig aztán elég nehéz bármilyen cikkhez is felhasználni, mert a fotófalak tele vannak a filmek szponzorainak hirdetéseivel, és az mégiscsak elég furán mutat, ha egy George Clooney-ról szóló cikkben a neves színész fejéhez képest kétszer akkora méretben szerepel az illusztráción az, hogy Alfa Romeo, vagy hogy Samsung. Vagy a Dumbo bemutatójáról készült fotókon az, hogy Kleenex, azaz
a világ egyik legnagyobb papírzsebkendő-gyártó cége.
Én meg azóta is képtelen vagyok eldönteni, hogy ez a termékkapcsolás a világ legzseniálisabb vagy a világ legkreténebb ötlete ahhoz a filmhez, amelynek egyik legfontosabb jelenete valóban egy hatalmas tüsszentéshez kötődik.
Önök szerint?