Hazai márka arca lett az FC Barcelona sztárjátékosa
Örömmel mondott igent a felkérésre.

Egyre csak érkeznek a világsztárok a magyar márkák kampányaiba! Legutóbb Megan Fox vállalt szerepet egy reklámfilmben, ezúttal pedig az FC Barcelona középpályásának arcával futhatunk majd több helyen is össze: a katalán klub és a BioTechUSA új szintre emelték fél éve tartó együttműködésüket, a márkanagyköveti csapatukhoz csatlakozott ugyanis a világ egyik legjobb labdarugója, Pedro González López.
A még mindig csak 22 éves középpályás, Pedri tehetsége már korán megmutatkozott, első felnőtt csapatában, a Las Palmasban mindössze 16 évesen rúgta első gólját, ezáltal nem csupán a csapat, hanem a spanyol másodosztály legfiatalabb gólszerzője lett. 2020-ban, mindössze 17 évesen mutatkozott be a katalán csapatban a spanyol elsőosztályban és még abban az évben pályára lépett a Bajnokok Ligájában is.
A spanyol válogatottban is korrekorder: 16 és fél évesen ő volt a nemzeti együttes történetének legfiatalabb tagja, aki Európa Bajnokságon képviselte Spanyolországot. Mára pedig klubjában és nemzetközi szinten is meghatározó játékos, aki, ha így folytatja, valódi klublegendává is válhat – ebben pedig termékeivel és szakértelmével segíti majd a cégcsoport Pedrit.