Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Hatalmas a boldogság.

    Lukács Miklós szeptember elején újságolta el, hogy ismét foglalt a szíve, ráadásul új szerelme, Alexa kisbabát vár tőle. A minap pedig boldogan osztották meg az örömhírt: megszületett a kisfiúk, aki a Máté Nátániel nevet kapta. Mint ismert, az édesapának van már egy közös lánya Peller Annával, akivel 14 évnyi házasság után váltak el, de jó viszonyt ápolnak, és gyermeküket egyetértésben nevelik. Lukács a közösségi oldalán posztolt egy képet, tudatva a kisgyermek érkezését:

    Szia Nagyvilág! Máté Nataniel megérkezett. Egészségesen, vidáman, kiegyensúlyozottan, szerencsésen, 14 órányi vajúdás után itt van velünk, már most igazi férfi, a pocakban lévő jelleme idekint sem változott meg

     – olvasható Lukács Miki posztjában.

  • Bár Stiller elsősorban olyan filmsikerek főszereplőjeként vált ismertté, mint a Zoolander vagy az Éjszaka a múzeumban , az elmúlt években egyre inkább a rendezés felé fordult. Az Apple TV+ Severance  azaz Különválás című sorozata hatalmas sikert aratott, sokan az egyik legjobb sorozatnak tartják, amely valaha készült.

    Nemrégiben Stiller Mike Birbiglia Working It Out című podcastjában mesélt a rendezés iránti szemléletéről. Elmondása szerint sokat tanult azoktól a rendezőktől, akikkel korábban színészi minőségben dolgozott együtt. „Nagyon érdekes látni, hogyan dolgozik egy rendező, mert mindenki más megközelítést alkalmaz” – mondta Stiller.

    Az egyik legnagyobb hatással rá Noah Baumbach rendező volt, akivel a Greenberg forgatásán dolgozott. Stiller akkor vette észre, hogy a forgatáson egyetlen szék sincs. „Baumbach észerűnek tartotta, hogy ne legyenek székek, mert nem akarja, hogy az emberek csak üljenek” – mesélte Stiller. Ez az ötlet annyira megtetszett neki, hogy saját rendezésű filmjén, Walter Mitty titkos élete forgatásán is bevezette.

    De nem ez az egyetlen szabály, amit átvett. A Severance forgatásán a mobiltelefonokat is betiltotta.

    A stábnak néha használnia kell a telefonját a kommunikációhoz, de számomra rendkívül fontos, hogy a színészek közelében ne legyenek készülékek

    – mondta Stiller. Hozzátette, hogy az egyik legidegesítőbb dolog számára, amikor egy munkatárs a telefonját böngészi, miközben a színészek teljes erőbedobással játsszák a jelenetet.

    Stiller szerint a forgatásokon nagyon fontos a színészek környezetének védelme, mert a színészi munka rendkívül sebezhető állapotot követel meg. Ugyanakkor elismerte, hogy rendezőként a stábtagokkal is tisztelettel kell bánni. „Amikor a Nyakunkon az élet című filmet rendeztem 1994-ben, még csak a színészekkel foglalkoztam, és a stábon viccelődtem. De aztán rájöttem, hogy ők is keményen dolgoznak.”

    A rendező szerint az igazán sikeres forgatás titka az, hogy mindenki egy csapat részének érezze magát. „A stáb nem dolgozik veled öt éven át a forgatókönyvön, ezért neked kell motiválnod őket, hogy igazán elhivatottan vegyenek részt a projektben” – összegezte Stiller.

  • Hivatalos modell iskolát is elvégzett.

    Bíró Ica a minap az Abaházi Presszó vendégeként elevenítette fel, hogyan is lett belőle annak idején manöken. Mint kiderült, a Som Lajos életműdíjjal kitüntetett fitneszmodell eleinte varrónőnek tanult, és divattervező szeretett volna lenni, így mindig is igyekezett csinosan öltözködni.

    „Egy csavargyárban dolgoztam akkoriban, azt mondták, ha nem sikerül, visszavesznek. Elvégeztem a hivatalos modell iskolát, de közepessel. Nem egyszerű szakma, oda kell figyelni, mert veszélyes, sikamlós a pálya. Volt, aki a bélyeggyűjteményét akarta megmutatni, és azért kaptam hármast, C kategóriát, mert nem érdekelt a bélyeggyűjtemény...” – idézi a Story a Metal Ladyt, aki minden modellkedni akaró fiatal lányka azt üzeni, hogy „az ilyennel sose szabad foglalkozni.”

    A beszélgetésben Bíró azt is kifejtette, szerinte miért keverik össze olykor a modelleket a prostituáltakkal: „Azért, mert sok modellben benne van a prostituált is akár. Vannak aktmodellek, pornómodellek, azoktól szeretném távol tartani magam. Attól függetlenül, hogy a nyuszis újságban a legtöbb képem nekem jelent meg. Abban az időszakban én már túl voltam a modellszakmán.”

  • Egykori kedvese elvesztése óta nem talál magához való társat.

    08-story gala 2018-180210-A40A6527
    Fotó: Szécsi István / Dívány

    A Nők Lapja legújabb számában közöltek egy részletet Medveczky Ilona életrajzi, Az örök díva című könyvéből. A 83 éves revütáncosnő ebben az elmúlt években átélt magányos időszakáról is bővebben megnyílt. Mint mondta, elég rosszul éli meg, hogy nincs már mellette a néhai partnere, Nagy Richárd egykori televíziós elnök, akinek elvesztése óta magányosan éli mindennapjait. Elmondása szerint azóta sem talált hozzá foghatót, és bár igyekszik nyitott lenni, egyszerűen nem akad olyan férfi, aki felérne az elvárásokhoz.

    „Azért vagyok egyedül, mert magasak az elvárásaim. Nem azt várom, hogy nercbundát vegyenek nekem, hanem csak azt, hogy amit én megteszek, azt tegye meg a másik is. Ha valaki ilyen szinten nem tud velem lépést tartani, az lemorzsolódik. Ez időigényes, mert vagy megfizeti, vagy megcsinálja. Jobban örülnék briliánsgyűrű helyett egy kertésznek, aki megbízható és becsületes” – fogalmazott Medveczky, hozzátéve: visszatekintve elégedett az életével, és semmin sem változtatna.

    Soha nem csinált titkot abból, hogy mindig is a karrierje, a tánc volt a prioritás, és ezt a mai napig nem bánja:

    A hivatásom mellett tettem le a voksom, amiért éveken át vérrel és verítékkel szenvedtem. Azt hiszem, hogy ha egy más, klasszikus balerinát kérdeznél meg, aki hozzám hasonlóan éjt nappallá téve csak dolgozik és dolgozik, hogy egyszer majd bizonyíthasson a színpadon, ugyanezt mondaná. Nincs ugyanis más választás. A táncot csak száz százalékkal lehet gyakorolni. Ebben a tekintetben mindig maximalista voltam. S még egy dolog, amiről nem szabad elfeledkezni. Imádtam a hivatásomat, s a színpadon éreztem magam a legjobban a világon.

    (via Story)

Bezárás